قهرمانی در لیگ برتر سخت‌تر از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است

قهرمانی در لیگ برتر سخت‌تر از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع انگلیسی منچسترسیتی معتقد است که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بسیار سخت‌تر از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2017 کایل واکر از تاتنهام هاتسپر جدا شد و به منچسترسیتی پیوست و در طی این مدت، 3 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است، اما هیچ گاه دستش به جام لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است. البته فصل گذشته سیتیزن‌ها در آستانه کسب این عنوان بودند، اما در نهایت با شکست مقابل چلسی، به مقام نایب قهرمانی بسنده کردند. 

به نقل از سایت گل، واکر در گفت و گویی با تاک اسپورت گفت: "لیگ قهرمانان چیزی است که باشگاه به آن نیاز دارد. در 4 فصل گذشته که من اینجا بودم، همیشه این را به زبان آورده‌ایم. این باشگاه باید با منچستریونایتد و لیورپول رقابت کند. ما باید به یک قهرمانی اروپا برسیم. پارسال به آن‌ خیلی نزدیک بودیم و در آخر تیم برتر در آن روز پیروز شد. احساس صادقانه‌ام می‌گوید که لیگ برتر متفاوت است. ما باید در کل فصل 38 بازی انجام دهیم، اما لیگ قهرمانان فقط 13 بازی تا فینال است. از نظر من، قهرمانی در لیگ برتر با ارزش‌تر است. قهرمانی در اروپا چیزی است که شما همیشه آرزوی آن را دارید و امیدوارم در این فصل به رویایم جامه عمل بپوشانم."

4416