عکس؛ تونل افتخار آژاکس برای بازیکنی که به سرطان مبتلا شده

عکس؛ تونل افتخار آژاکس برای بازیکنی که به سرطان مبتلا شده

پایگاه خبری فوتبالی - دوین پلانک بازیکن هلندی که یک سال پیش به سرطان مبتلا شد، در زمان ورود به زمین در بازی مقابل آژآکس در چهارشنبه شب با تونل افتخار وارد زمین شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 20 ساله که در تیم اکسلسیور در لیگ دسته سه هلند بازی می کند، پس از احساس درد در ناحیه پای خود متوجه شد که تومور سرطانی در ناحیه نازک‌نی خود دارد اما او در حال حاضر به فوتبال برگشته و در بازی جام حذفی لیگ هلند مقابل آژاکس در دقیقه 89 از روی نیمکت وارد زمین شد. بازیکنان آژاکس تصمیم گرفتند که به این بازیکن ادای احترام کنند و برای او تونل افتخار زدند. پلانک در این باره گفت:" خیلی خوشحالم که به زمین فوتبال برگشتم هر چند که زمانش خیلی کوتاه بود. لحظه ای فراموش نشدنی بود، شاید یکی از بهترین لحظات زندگی ام بود. ما چهار تعویض انجام داده بودیم و فکر می کردم قرار نیست بازی کنم. خوشبختانه مربی من را فراموش نکرده بود. از این حرکتش قدردانی می کنم."

پلانک امیدوار است که بتواند مراحل درمانی ار به بهترین شکل پشت سر بگذارد و تا جایی که می تواند فوتبال بازی کند. وی افزود:" هر روز سخت تلاش می کنم تا بتوانم بگرردم. امیدوارم که دقایق زیادی نصیبم شود."

آژاکس در این بازی با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد و به مرحله بعدی جام حذفی رسید. آنها تا کنون بیست بار قهرمان جام حذفی هلند شده اند.

4125