مس ۳ - سپاهان یک/ مس، طلایی تر از طلایی پوشان!/ محرم با ستاره هایش مغلوب تیکی تاکای رفسنجانی ها

مس ۳ - سپاهان یک/ مس، طلایی تر از طلایی پوشان!/ محرم با ستاره هایش مغلوب تیکی تاکای رفسنجانی ها

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم مس رفسنجان و سپاهان با برتری ۳ بر یک شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم مس رفسنجان و سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز (شنبه) ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید.

این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان نویدکیا پنجمین شکست فصل خود را تجربه کنند. سپاهانی‌ها با این شکست، با ۲۹ امتیاز در رده سوم باقی ماندند.

شاگردان ربیعی هم با این پیروزی ۲۶ امتیازی شدند و موقتا جای آلومینیوم را در رده چهارم گرفتند.

ترکیب مس

فایز الرشیدی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، حسن جعفری، مهدی حسینی (۴+۹۰-علی اصغر صادقی نسب)، رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد (۸۳-هومن ربیع زاده)، مجید علیاری (۶۰-فراز امامعلی)، گادوین منشا (۸۳-محمدرضا سلیمانی)

ترکیب سپاهان

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی (۶۴-عزت پورقاز)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا مهدی‌زاده (۵۸-داود رجبی) ، محمد کریمی ( ۷۵-جلال الدین علی محمدی)، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی (۷۵-حسن شوشتری)، سجاد شهباززاده (۶۴-رضا میرزایی)، شهریار مغانلو

کارت زرد:


سپاهان: ولسیانی(۵۶)

مس: سید مهدی حسینی(۵۷)

شرح گل ها:

مس رفسنجان صفر - سپاهان یک (دقیقه 1: شهریار مغانلو): سپاهان کار را با پرس در همان ثانیه اول شروع کرد و پاس رو به عقب مدافع مس به دروازه‌بان را شهریار مغانلو با فرصت طلبی درون دروازه قرار داد. این گل ثانیه سیزده مغانلو سریع‌ترین گل این فصل لیگ برتر بود.

ویدیو گل اول سپاهان به مس

مس رفسنجان یک - سپاهان یک ( دقیقه 19: گادوین منشا): پاس بلند برای گادوین منشا توسط فائز الرشیدی از محوطه جریمه ارسال شد و در شرایطی که ولسیانی می‌توانست توپ را کنترل کند با یک لحظه غفلت این اجازه را به گادوین منشا داد که به زیبایی دروازه نت را باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

مس رفسنجان 2 - سپاهان یک (دقیقه 36: گادوین منشا): پنالتی‌ای که مجید نصیری از مدافعان سپاهان گرفته بود را گادوین منشا خیلی مسلط به گل تبدیل کرد. منشا که پنالتی‌زن اول لیگ است طبق معمول با یک مکث ضربه‌اش را زد و برخلاف پرش نت توپ را در گوشه دروازه سپاهان جای داد.

مس رفسنجان 3 - سپاهان یک (دقیقه 82: محسن آذرباد): حرکت از سمت چپ مس از سمت چپ سبب شد فراز امامعلی با سماجت از بازیکن حریف بگذرد و پاس خوبی برای آذرباد ارسال کند. آذرباد کاپیتان مس نیز این فرصت را از دست نداد و با یک شوت محکم و سرضرب تیر خلاص را به زردپوشان زد.

ویدیو گل سوم مس به سپاهان

خلاصه دیدار مس - سپاهان

6641 / 4154