مس رفسنجان یک - سپاهان 2/ مس برای سپاهان طلا شد؛ زردها شریک گل گهری‌ها در صدر جدول

مس رفسنجان یک - سپاهان 2/ مس برای سپاهان طلا شد؛ زردها شریک گل گهری‌ها در صدر جدول

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در لیگ برتر با برتری 2 بر یک سپاهان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در دیداری پربرخورد و پرحاشیه، شاگردان نویدکیا موفق شدند میزبان خود، تیم مس رفسنجان را با دو گل شکست دهند. در این دیدار ابتدا مس رفسنجان با یک گل پیش افتاد اما سپاهان در لحظات آخر نیمه اول کار را به تساوی کشاند. شاگردان نویدکیا در نیمه دوم موفق شدند گل پیروزی بخش خود را به ثمر برسانند.

تیم داوری: سید مهدی مرجان زاده- علی میرزابیگی – امین زاهدی- مهدی نجار

ترکیب مس رفسنجان

ناصر سالاری، محمد آقاجانپور، حامد نورمحمدی، محسن طرحانی، مسیح زاهدی، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، سجاد آشوری، مهرداد رضايی، فراز امامعلی، محمد قاضی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی، سجاد شهباززاده

شرح گل ها

مس رفسنجان یک - سپاهان صفر (محمد قاضی دقیقه 7): آقاجان‌پور در سمت راست زمین محسن آذرباد را راه انداخت که ارسال کوتاه او را محمد قاضی بدون مکث و با شوت روی پا وارد دروازه سپاهان کرد. 

مس رفسنجان یک - سپاهان یک (سجاد شهباززاده دقیقه 45): نفوذ محمدرضا حسینی از جناح راست زمین و ارسال او به مقابل دروازه مس را سجاد شهباززاده تبدیل به گل کرد. 

مس رفسنجان یک - سپاهان 2 (محمدرضا حسینی دقیقه 76): اشتباه محمد آقاجان‌پور در دادن پاس توپ را به سروش رفیعی رساند تا او با پاس در عرض محمدرضا حسینی را در موقعیت خوبی قرار دهد و این بازیکن با شوت پای چپ فنی دروازه مس را باز کند. 

کارت زرد

مس رفسنجان: محمد قاضی (8)

سپاهان: شایان مصلح (10)/ سروش رفیعی (78)

6641