ماجرای رد شکایت آلومینیوم از سیاوش یزدانی

ماجرای رد شکایت آلومینیوم از سیاوش یزدانی

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد مدارک موجود نشان می‌دهد دو بازیکن استقلال تا یکم اسفند مشمول سربازی نمی‌شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در هفته های اخیر شایعاتی در خصوص سرباز بودن دو بازیکن استقلال مطرح شده بود که این مسائل شکایت باشگاه آلومینیوم اراک را نیز در پی داشت.

 فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ امروز با اعلام رد شکایت آلومینیوم در این خصوص توضیح داد: باشگاه آلومینیوم اراک در بازه زمانی مقرر برای یکی از بازیکنان استقلال شکایت رسمی داشته که را دعوی شده و کمیته انضباطی هم با توجه به مستنداتی که از حوزه نظام وظیفه ما ارسال کرده بودیم که مجوز سربازی بازیکنانش تا یک اسفند بود آن را تایید کردند.

 او همچنین تاکید کرد: چون منشا صدور سربازی یعنی حوزه نظام وظیفه و پلیس +۱۰ این مدارک را برای ما ارسال کردند و بخاطر همین کمیته انضباطی اعتراضی که باشگاه آلومینیوم اراک داشته را رد کرده و باشگاه استقلال را با توجه به ارائه مجوز سربازی بازیکنان در تاریخ یک اسفند محق دانست.

هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور رای درباره شکایت آلومینیوم از سیاوش یزدانی، اعلام کرد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش نداشته و تا اول اسفند مشمول خدمت سربازی نبوده است.

۴۱۵۴