هافبک آینده‌دار رسماً به تیم بزرگسالان بارسلونا پیوست

هافبک آینده‌دار رسماً به تیم بزرگسالان بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو گونزالس پدیده جوان را از روز پنجشنبه باید به صورت رسمی بخشی از تیم بزرگسالان بارسلونا بدانیم چرا که بارسا رسما نام وی را در لیست تیم بزرگسالان خود ثبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاغذبازیهای اداری بارسلونا به نتیجه رسید و پنجشنبه صبح رسما نام نیکو در وبسایت لالیگا به عنوان بازیکن تیم بزرگسالان ثابت شد.بر اساس قوانین بارسلونا در هر بازی فقط می توانست هفت بازیکن را در لیست تیم بزرگسالانش قرار بدهد اما حالا نیکو بخشی ازتیم بزرگسالان محسوب می شود و بدین ترتیب ژاوی می تواند در بازیها بازیکن دیگری هم علاوه بر نیکو را از میان بازیکنان آکادمی به لیست اضافه کند.

نیکو در این فصل هفده بازی در لالیگا برای بارسلونا داشته که در یازده تایش فیکس بوده و مجموعا 913 دقیقه داشته که دو گل و یک پاس گل ثبت کرده است. بارسلونا فعلا اعلام نکرده است که چه شماره ای از میان 1 تا 25 در اختیار نیکو قرار می گیرد. این بازیکن در کنار گاوی فصل بسیار خوبی را در خط هافبک بارسلونا داشته اند.

بارسلونا با وجود حذف از سوپرجام اسپانیا به لطف نمایش قابل قبول مقابل رئال مادرید امید زیادی به آینده خود دارد. آنها امیدوارند که بتوانند امشب اتلتیک بیلبائو را حذف کنند تا شانس های خود را برای دفاع از قهرمانی جام حذفی اسپانیا زنده نگه دارند.

4125