بازیکن فوتبال انگلیس در رودخانه غرق شد و جان باخت

بازیکن فوتبال انگلیس در رودخانه غرق شد و جان باخت

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ومبلی اف سی در لیگ محلی انگلیس اعلام کرد که رحیم بلگاروه پس از سانحه ای دردناک در تعطیلات در سن 29 سالگی درگذشت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن به زادگاهش ترینیداد و توباگو برگشته بود که در رودخانه غرق شد و جان خود را از دست داد. دیلی اکسپرس گزارش داده است که این ستاره در حال شنا کردن در رودخانه "پاریا" در منطقه بلانچیسوسه در صبح روز یکشنبه بوده است که بعد از آن ناپدید می شود. بلگاروه در میان گروهی از افراد بوده است که برای تفریح کردن و کمپ زدن به این منطقه رفته بودند.

پلیس محلی اعلام کرده است که جسد وی از طریق دوستانش از رودخانه خارج شده است و از وقتی که از رودخانه خارج شده، بدن وی بی حرکت بوده است. بعد از آن دوستان این بازیکن با آمبولانس تماس می گیرند اما در نهایت او جانش را از دست می دهد. در حال حاضر مقامات محلی در حال کالبدشکافی هستند تا دلیل مرگ وی را پیدا کنند.

بگاروه در سال 2018 به تیم ومبلی منتقل شده بود که در در لیگ محلی شمال انگلیس بازی می کند.  باشگاه ومبلی اف سی در بیانیه ای نوشته است:" از خبر درگذشت رحیم بلگاروه دچار غم عمیقی شدیم. ناراحت و شوکه هستیم و به خانواده و دوستانش تسلیت می گوییم."

4125