هافبک کروات منچسترسیتی طلسم ومبلی را شکست

هافبک کروات منچسترسیتی طلسم ومبلی را شکست

پایگاه خبری فوتبالی- متئو کواچیچ در حالی روز گذشته موفق شد به همراه منچسترسیتی به قهرمانی در جام خیریه برسد که تا به حال نتوانسته بود در فینال‌هایی که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، پیروز از میدان خارج شود.

به گزارش فوتبالی، مسابقات باشگاهی در قاره سبز روز گذشته به صورت رسمی با دیدار دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد آغاز شد. قهرمانان لیگ برتر انگلیس و جام حذفی انگلیس در برابر همدیگر قرار گرفتند و برای کسب جام خیریه با هم رقابت کردند. در نهایت شاگردان پپ گواردیولا توانستند انتقال شکست در فینال جام حذفی را از هم‌شهری خود بگیرند و پس از سه سال ناکامی در جام خیریه، سرانجام در این مسابقه پیروز شوند.

این اتفاق در حالی رقم خورد که متئو کواچیچ، هافبک کروات منچسترسیتی برای اولین بار توانست در ورزشگاه ومبلی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. او پیش از این 6 مرتبه در دیدارهای فینال در جام خیریه، جام اتحادیه انگلیس و جام حذفی انگلیس برای چلسی و منچسترسیتی به میدان رفت اما هرگز موفق به کسب پیروزی نشد. او سرانجام توانست در هفتمین فینال خود به این طلسم پایان بدهد. نخستین شکست او در این ورزشگاه، در فینال جام اتحادیه سال 2019 بود و آخرین شکست هم جام حذفی فصل گذشته بود که در برابر منچستریونایتد مغلوب شد.

کواچیچ فصل گذشته نتوانست در ترکیب منچسترسیتی تاثیرگذار واقع شود و امید دارد تا در این فصل بتواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد. حالا باید دید آیا او می‌تواند در فصل پیش رو اعتماد گواردیولا را به دست بیاورد یا همچنان در نقش بازیکن نیمکت‌نشین خواهد بود.

1428