حسرت قلعه نویی بعد از شکست مقابل نساجی؛ هشت سال بدون جام!

حسرت قلعه نویی بعد از شکست مقابل نساجی؛ هشت سال بدون جام!

پایگاه خبری فوتبالی- پرافتخار ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر ایران( با پنج قهرمانی لیگ و 2 قهرمانی جام حذفی) 8 سال است که در حسرت جام به سر می‌برد و به نظر می‌رسد حسرت او کماکان ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هر سه قهرمانی استقلال در لیگ برتر با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به دست آمده و او در لیگ پنجم، هشتم و دوازدهم، آبی‌ها را قهرمان لیگ برتر است     ضمن آنکه دو قهرمانی این تیم در جام حذفی هم مربوط به دورانی می‌شود که قلعه‌نویی هدایت این تیم را داشت.

امیر که با سپاهان هم دو بار قهرمان لیگ برتر شده، از فصل 92-91، دیگر نتوانسته صاحب موفقیت جدیدی شود و علیرغم حضور در تیم های قدرتمندی مثل سپاهان، تراکتور و حالا گل گهر سیرجان، کماکان در حسرت جام به سر می‌برد و با توجه به حذف گل گهر از جام حذفی و احتمال پایین قهرمانی تیم سیرجانی در لیگ برتر(حداقل روی کاغذ)، او برای کسب جام، باید منتظر فصل آینده فوتبال ایران باشد.

قلعه‌نویی طی این سالها با تراکتور، ذوب آهن و سپاهان، نایب قهرمانی در لیگ را تجربه کرده که هیچکدام از آنها، موفقیت مد نظر او نبوده است.

آخرین باری که امیر تا یک قدمی کسب جام پیش رفت، به 21 اردیبهشت 96 برمی‌گردد که تراکتور به فینال جام حذفی رسید اما در بازی فینال با تک گل دقیقه 88 سجاد شهباززاده، به نفت تهران باخت تا جام جدیدی به کارنامه افتخارات قلعه‌نویی اضافه نشود.

9697