عکس؛ ورود تراکتور به زمین در لیگ دسته سه انگلیس

عکس؛ ورود تراکتور به زمین در لیگ دسته سه انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی لیگ دسته سه انگلیس میان پورت ویل و سالفورد اتفاق عجیبی رخ داد و بازی متوقف شد تا تراکتور وارد زمین شود و تیرک دروازه شکسته را تعمیر کند!

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه بازی لیگ دسته سه انگلیس در ویل پارک به مدت ده دقیقه متوقف شد چرا که یک بازیکن با تیر دروازه برخورد کرد و تیر دروازه به تعمیر نیاز پیدا کرد.برخورد شدید دروازه بان پورت ویل با تیر دروازه باعث شد تا تیر دروازه خم شود. بدین ترتیب باشگاه پورت ویل مجبور شد که از تراکتور کمک بگیرد تا تیر دروازه را به حالت عادی در بیاورد و امکان برگزاری ادامه بازی وجود داشته باشد. 

در حقیقت یک طناب محکم به پشت تراکتور بسته شد و سمت دیگر طناب نیز به تیر دروازه بسته شد. تراکتور بدین ترتیب با فشار خود توانست تیر دروازه را به حالت عادی در بیاورد و خم شدگی آن را تعمیر کند. بازی بعد از وقفه ای طولانی و ده دقیقه ای از سر گرفته شد.

تام الیوت در دقیقه 50 توانست تیم سالفورد را در مقابل پورت ویل پیش بیاندازد. میزبان نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند و در نهایت سالفورد در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. با این نتیجه، پورت ویل در رده نهم لیگ دسته سه با یک امتیاز کمتر از سالفورد قرار گرفت.  البته پورت ویل دو بازی معوقه دارد و در صورت پیروزی در این بازیها می تواند به منطقه پلی آف نزدیک شود.

4125