مدیرعامل هوادار: به ما اعلام شد مرادی در لیست مازاد استقلال است/ باید ببینیم انتقال قرضی به صلاح است یا خیر

مدیرعامل هوادار: به ما اعلام شد مرادی در لیست مازاد استقلال است/ باید ببینیم انتقال قرضی به صلاح است یا خیر

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه هوادار تهران توضیحاتی را در خصوص ماجرای انتقال بابک مرادی اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، بهرام امیری در خصوص عملکرد هوادار در اولین نیم فصل لیگ برتری، اظهار داشت: با توجه به اینکه تجربه اول حضوردر لیگ برتر بود، برای ماندن تیم عملکرد خوبی داشت و خوب نتیجه بگیرد.

وی افزود: اینکه جوان‌ها توانستند حقشان را بگیرند و خودشان را نشان بدهند، قابل تقدیر است. کل مجموعه به آینده این تیم معتقد  است و می داند بهتر از این هم می‌شود. یکیاز عوامل نتیجه خوب گرفتن، سرمربی است. کادرفنی و مدیریتی دست به دست هم داده‌اند و یکدل هستند تا جایگاه تیم در جدول بهتر شود.

امیری در خصوص فعالیت در نقل و انتقلات زمستانی و اینکه آیا رضا عنایتی لیست ورودی و خروجی تیم را ارائه کرده، گفت: قرار است سرمربی لیست را بعد از بازی با استقلال در اختیار ما بگذارد. وقتی لیست را ببینم راحت‌تر می‌توانم صحبت کنم.

مدیرعامل باشگاه هوادار در مورد جذب بابک مرادی و ماجرای انتقال او به جمع بنفش‌های تهران، عنوان کرد: ما او را نگرفتیم. اگر این اتفاق افتاده بود که قرارداد می‌بستیم. مدیربرنامه‌هایش اسامی چند بازیکن را که طرف قراردادش هستند را به ما اعلام کرد. یکی از آن‌ها بابک مرادی بود ولی ما با توجه به بازی با استقلال، مذاکره و صحبت را به بعد از این دیدار موکول کردیم.

امیری در خصوص اینکه بابک مرادی با استقلال تمدید کرده و اعلام شده به صورت قرضی در هوادار توپ خواهد زد، گفت: شاید با استقلال تمدید کرده باشد. من در آن باشگاه نیستم که بدانم چه خبر است اما در مورد خودمان می‌دانم اتفاقی نیفتاده است. باید ببینیم شرایط چگونه است و در کمیته فنی موضوع را مطرح و بررسی کنیم. مرادی بازیکن خوب و آینده داری است اما باید ببینیم به صورت قرضی و برای یک نیم فصل به صلاح است جذب شود یا خیر.

وی تصریح کرد: ازباشگاه‌های زیادی به ما بازیکن پیشنهاد شده اما از استقلال فقط نام بابک مرادی بود که آن‌ هم گفتند در لیست مازاد استقلال است. گفتیم اجازه بدهید این بازی تمام شود بعد تصمیم بگیریم.

امیری در مورد جذب بازیکن خارجی و همچنین برگزاری اردوی خارجی گفت: سیاست کلی باشگاه این است که به هیچ وجه جذب بازیکن خارجی را در دستور کار نداریم. اردوی خارجی هم که برای هیچ باشگاهی ممکن نیست و ما هم اصلا تصمیمی در این مورد نداشتیم. ضمن اینکه هنوز تاریخی را برای اردوی نیم فصل مشخص نکرده‌ایم.

مدیرعامل هوادار در خصوص زمان بازی با استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: هنوز تاریخ این بازی مشخص نیست. نمی‌دانیم آیا به تعویق می‌افتد یا خیر. با باشگاه استقلال همیشه مراودات داریم. همه دوستان و رفیقان ما هستند. برای همه بچه‌هایی که آنجا دچار بیماری شدند آرزوی سلامتی دارم. خودشان و خانواده‌ایشان برای من عزیز هستند اما برای انجام بازی با سازمان لیگ طرفیم و تابع تصمیماتشان هستیم. هنوز هیچ چیزی به صورت شفاهی یا مکتوب به ما اعلام نشده است. فکر می‌کنم به خود استقلال هم چیزی اعلام نشده و همه در انتظار اعلام تاریخ این بازی هستیم.

امیری در مورد مسائل مالی و اینکه آیا ممکن است بازهم شاهد تغییرات مالکیت باشگاه هوادار باشیم، گفت: هیچ مشکل مالی نداریم. از ابتدای فصل تنها باشگاهی هستیم که به تمام تعهداتمان در قبال کادرفنی و بازیکنان پایبند بودیم. مالکیت تغیر و تحولی نخواهد داشت و به امیدخدا تا آخر فصل به کار خودش ادامه می‌دهد.

7474