خبری که مدیران استقلال دوست ندارند؛ ماندن صیادمنش در فنرباغچه

خبری که مدیران استقلال دوست ندارند؛ ماندن صیادمنش در فنرباغچه

پایگاه خبری فوتبالی- ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای درباره احتمال ماندن اللهیار صیادمنش در فنرباغچه، خبر خوبی برای باشگاه استقلال محسوب نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، در بازگشت اللهیار از زوریا به ترکیه، اخباری درباره احتمال حضور او در فوتبال جزیره یا بلژیک مطرح شده و خود اللهیار گفته بود که دوست دارد در اندرلخت با وینسنت کمپانی کار کند منتهی بر اساس ادعای برخی رسانه‌های ترکیه‌ای – یا بهتر بگوییم رسانه‌های نزدیک به باشگاه فنرباغچه – فعلا خبری از جدایی صیادمنش از فنرباغچه نیست.

قرارداد اللهیار با فنرباغچه تا تابستان دو سال آینده اعتبار دارد و با توجه به سن و سال این بازیکن، باشگاه ترکیه‌ای می‌تواند در پایان قرارداد این بازیکن، از فروش مهاجم ایرانی‌اش که در آن مقطع، 22 ساله شده، به سود خوبی برسد.

هر چند که استقلال از انتقال بعدی اللهیار هم به درآمد خواهد رسید اما در صورتی که انتقال صیادمنش در این مقطع منتفی شود، استقلال نمی‌تواند به رقمی در حدود 30 میلیارد تومان برسد.

دیروز برایتان نوشتیم که استقلال حدود 50 میلیارد تومان بدهی دارد که اگر نتواند آنها را پرداخت کند، قطعا به مشکل خواهد خورد. در چنین شرایطی، واریز 30 میلیارد تومان به حساب این باشگاه، می‌توانست بخش قابل توجهی از مشکل استقلالی‌ها را حل کند منتهی اگر قرار به ماندن اللهیار در فنرباغچه باشد، استقلال فعلا باید قید این پول را بزند.

البته می‌توان به این ماجرا به یک شکل دیگر هم نگاه کرد. اینکه شاید دفعه بعدی که صحبت از انتقال صیادمنش شد، رقم بیشتری نصیب استقلال شود.

9697