افشاگری ایجنت ستاره فرانسوی از تهدیدهای بارسلونا

افشاگری ایجنت ستاره فرانسوی از تهدیدهای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - موسی سیسوکو ایجنت عثمان دمبله وینگر فرانسوی اذعان کرد که باشگاه بارسلونا چند باری موکلش را تهدید کرده تا در صورت تمدید نکردن، دیگر به او اجازه حضور در میدان را ندهند. 

به گزارش فوتبالی، داستان دمبله با بارسلونا به یکی از داستان‌های طولانی و شنیدنی چند وقت اخیر تبدیل شده است. ژاوی سرمربی بلوگرانا علاقه شدیدی به وینگر فرانسوی دارد، اما دمبله تاکنون تمایلی برای تمدید کردن قراردادش با بارسا نداشته است. قرارداد او تنها 6 ماه دیگر اعتبار دارد و خوان لاپورتا و دیگر سران آبی اناری‌های دوست ندارند که کسی را بیش از 105 میلیون یورو برایش خرج کرده‌اند را به صورت مجانی از دست بدهند. 

به نقل از مارکا، حالا موسی سیسوکو مدیر برنامه‌های دمبله فاش کرد که بارسلونا چند دفعه دست به تهدید کردن موکلش زده است. او در این باره گفت: "ما اینجا نیستیم که به رسانه‌ها اخبار و شایعات بیشتری بدهیم، اما حقیقت باید گفته شود. بله ما خواستار چند مورد خاص هستیم، اما تاکنون ثابت کرده‌ایم که فوتبال عثمان با مسائل مالی دخیل نیست، در غیراینصورت او در تیم دیگری بازی می‌کرد. پس اگر بارسا تمایل به مذاکره کردن دارد، می‌تواند جلسه‌ای ترتیب دهد. به غیر از آن، دیگر هیچ صحبتی در کار نیست و آن‌ها به عثمان گفتند او را از تیم بیرون می‌اندازند و این مسئله قانونی نیست. ما نمی‌گذاریم حق عثمان دمبله ضایع شود."

4416