فتاحی: خوب بود اگر پیکانی‌ها از ما کرونا می‌گرفتند؟

فتاحی: خوب بود اگر پیکانی‌ها از ما کرونا می‌گرفتند؟

پایگاه خبری فوتبالی- سعید فتاحی می‌گوید، استقلال هیچ کار غیرقانونی‌ای انجام نداده و با توجه به اینکه لیست استقلال به حد نصاب نرسیده بازی لغو شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مصطفی آجرلو که برای مراسم شهدای گمنام در وزارت ورزش حاضر شده بود، در خصوص کرونایی‌های استقلال حاضر به پاسخ نشد ولی سعید فتاحی در خصوص مثبت شدن تست کرونای استقلالی‌ها گفت: دیروز هم گفتم که باشگاه استقلال برمبنای قانون عمل کرد و هیچ کار غیر قانونی نکرده و نمی‌کند. براساس قانون ما درخواست دادیم؛ هفده بازیکن کرونایی بودند و لیست را ارسال کردیم و بررسی شده است. دوستان حق دارند به هر حال تدارک دیده و در اردو بودند. ما هم همین کار را کردیم اما اگر ما با بازیکنان کرونایی می‌رفتیم و بازی می‌کردیم و بازیکنان باشگاه پیکان کرونا می گرفتند آن وقت چه اتفاقی می‌افتاد؟ این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد مهم این است که تیم‌ها رعایت کنند که استقلال این کار را انجام داد.

فتاحی در مورد اینکه هفده بازیکن کرونایی را تایید کرده‌اند یا خیر گفت: غیر از این نیست. مگر ما بازی را لغو کردیم؟ سازمان لیگ براساس گزارش ایفمارک بازی را لغو کرد. دوستان گفتند استقلال لیستش این مقدار است. استقلال 35 بازیکن دارد. 5 بازیکن قرضی هستند و 30 بازیکن در لیستش می‌ماند. یک بازیکن مصدوم و 29 بازیکن در لیست داشته است و زمانی که هفده بازیکن کرونایی شدند باید شانزده بازیکن در اختیار داشته باشیم که به حد نصاب نرسید و بازی لغو شد.

7474