ملکیان: استقلال چند هفته زودتر قهرمان لیگ خواهد شد

ملکیان: استقلال چند هفته زودتر قهرمان لیگ خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال با این روند چند هفته زودتر قهرمان می‌شود ولی پرسپولیس دیگر انسجام فصل قبل را ندارد و نمی‌تواند به صدر جدول برسد.

به گزارش فوتبالی، فرد ملیکان، بازیکن ارمنی اسبق  استقلال درباره عملکرد آبی پوشان در نیم فصل اول لیگ برتر به خبرورزشی  گفت: استقلال در بحث نتیجه‌گیری فوق‌العاده عمل کرده است.  تیم مجیدی در گل زده و خورده آمار خوبی دارد و اگر در نیم فصل دوم با همین روند ادامه دهد، شک نکنید آبی پوشان در پایان فصل قهرمان خواهند شد.  
او درباره شرایط فنی استقلال عنوان کرد: هر چقدر به پایان نیم‌فصل نزدیک می‌شدیم، نوع بازی تیم مجیدی  بهتر می‌شد که این مسئله نشان می‌دهد تیم در حال پیشرفت است و فکر می‌کنم با اضافه شدن چند بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل، شرایط فنی آبی پوشان بهتر شود و امتیازهای خوبی را در نیم فصل دوم کسب کنند.

ملکیان در ادامه خاطر نشان کرد: مدیریت نقش مهمی در موفقیت تیم دارد و استقلال که در چند فصل اخیر از مدیریت ضربه می‌خورد در این فصل با آمدن سردار آجورلو به ثبات رسیده و تیم با آرامش در میدان به مصاف حریفان می‌رود. حالا فرهاد مجیدی تمام تمرکزش فقط روی کارفنی است و دغدغه زمین تمرین و دیگر حاشیه‌ها را ندارد.  

مهاجم سابق آبی پوشان درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر برنامه داشته باشیم و به خودمان بیاییم، حذف از آسیا برای فوتبال‌ ما خوب است. همه می‌دانند فوتبال ما ساختار ندارد و حتی در سطح کشورهای همسایه نیز نیستیم. این مشکلات یکبار باید بصورت ریشه ای حل شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان در پایان هم گفت: قهرمانی دست خود استقلال است، الان این تیم ۳ امتیاز برتری نسبت به رقیبش دارد و باید این فاصله را بیشتر کند تا حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول داشته باشد.

به نظر من گرچه پرسپولیس دوم  است ولی این تیم انسجام و قدرت چند فصل گذشته را ندارد و به زحمت پیروز می‌شود. استقلال شرایط خوبی در این فصل برای قهرمانی دارد و اگر اتفاقی رخ ندهد، تیم مجیدی چند هفته زودتر قهرمان می‌شود.

1470