قریشی: تارتار هیچ وقت سابقه و رزومه‌اش را زیر سؤال نمی‌برد/ با شکست دادن پرسپولیس جواب برخی حرف‌ها را می‌دهیم

قریشی: تارتار هیچ وقت سابقه و رزومه‌اش را زیر سؤال نمی‌برد/ با شکست دادن پرسپولیس جواب برخی حرف‌ها را می‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی شد که آنها با پیروزی در بازی فردا باید جواب برخی صحبت‌های مطرح شده در فضای مجازی را بدهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد قریشی درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: حساب این بازی با مسابقاتی که در لیگ انجام می‌دهیم متفاوت است و بازی‌های حذفی حساسیت بیشتری دارد. هر تیمی در این جام روی قهرمانی حساب باز می‌کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. البته می‌دانیم که برابر تیم خوب پرسپولیس بازی سختی خواهیم داشت.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه خاطر نشان کرد: ما در لیگ برتر هم بازی خوبی در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم. حساب این بازی هم جداست و تمام هدف ما شکست دادن پرسپولیس است.

وی در واکنش به برخی موضع‌گیری‌های هواداران استقلال در فضای مجازی مبنی بر اینکه آنها مهدی تارتار را یک مربی از پیش بازنده برابر پرسپولیس می‌دانند، اظهار داشت: تارتار در این چند سال در هر تیمی که بوده نتایج خوبی گرفته و جوان‌های زیادی را هم به فوتبال ایران معرفی کرده است. او هیچ وقت سابقه و رزومه‌اش را زیر سؤال نمی‌برد و این حرف‌ها هم که در فضای مجازی مطرح می‌شود فقط حرف‌های هواداری است و تارتار به آنها توجه نمی‌کند. ما اگر بخواهیم حرف بزنیم باید در زمین مسابقه باشد. ما باید با شکست دادن پرسپولیس جواب برخی حرف‌ها را بدهیم.

6641