عکس؛ چهره بامزه کیلیان امباپه با عینک تبلیغاتی

عکس؛ چهره بامزه کیلیان امباپه با عینک تبلیغاتی

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن یکی از مطرح ترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است و همین قضیه باعث می شود تا دنبال کننده ها و مخاطب های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته باشد و از این قضیه برای تبلیغات و درآمدزایی از برند ها استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، این ستاره فرانسوی به تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که در آن می بینیم که عینکی تبلیغاتی بر چهره دارد و چهره بامزه ای به خود گرفته است.

این کمپانی که امباپه عینک آن را تبلیغ کرده است به طور کلی عینک های آفتابی و عینک های مربوط به ورزش اسکی را تولید می کند و اینکه از کیلیان امباپه برای تبلیغ محصول خود استفاده کرده است، در نوع خود جالب به نظر می رسد.

به طور کلی ستاره ها و بازیکنام مشهور دنیای فوتبال از این فرصت و شهرتی که دارند، استفاده می کنند و در تبلیغات برند های مختلف شرکت می کنند تا هوادار ها و مخاطب های خود را با محصولات یک کمپانی خاص آشنا کنند و بدین ترتیب درآمدزایی داشته باشند و اکنون کیلیان امباپه هم همین کار را کرده است.

حرف و حدیث های زیادی پیرامون امباپه و اینکه قرار است در تابستان آینده به رئال مادرید منتقل شود وجود دارد و باید دید که در نهایت این اتفاق رخ می دهد یا خیر.

1470