گروسی: استقلال شایستگی قهرمانی را دارد

گروسی: استقلال شایستگی قهرمانی را دارد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان توانایی آن را دارند در پایان فصل قهرمان شوند و به سال‌ها ناکامی در لیگ برتر پایان دهند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محسن گروسی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: آبی‌پوشان به آنچه لیاقت و استحقاق آن را داشتند در دیدار مقابل مس رفسنجان رسیدند و سه امتیاز شیرین را به نام خود ثبت کرد.

وی افزود: آن چیزی که در فوتبال اهمیت دارد نه بازی زیباست و مالکیت توپ، بلکه آن چیزی که در پایان مسابقه ثبت می‌شود نتیجه بازی است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به پیروزی نیاز دارد، همه باید بدانند به جای انتقاد کردن از اینکه این تیم خوب بازی می‌کند یا خوب بازی نمی‌کند جایگاه آبی‌پوشان در صدر جدول است.

گروسی گفت: استقلال این توانایی را دارد در پایان فصل عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد، آبی‌ها از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار هستند و می‌توانند به سال‌ها ناکامی در لیگ برتر پایان دهند.

وی تاکید کرد: حذف استقلال و تیم‌های دیگر ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا اتفاق دردناکی است، اما یک درس بزرگ را به همراه داشت.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: استقلال در مسجد سلیمان همه کار کرد، یک گل زد که به ناحق مردود اعلام شد و با شایستگی قهرمان نیم فصل شد.آبی‌پوشان در این بازی ثابت کردند اگر تقویت شوند قهرمانی پایان فصل دور از دسترس نیست.

گروسی افزود: به طور حتم نیم فصل دوم شرایط سخت‌تر خواهد شد و هیچ تیمی امتیاز به راحتی از دست نمی‌دهد؛ این تیم در خط هافبک هنوز به یک بازیکن نیاز دارد که بتواند در بخش هجومی کمک بیشتری به تیم کند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: باید یکبار برای همیشه مشکلات فوتبال ایران حل شود تا دیگر هر سال به دنبال مجوز مقطعی برای حضور در آسیا نباشیم، بلکه زیر ساخت‌ها را باید درست کرد.

استقلال با کسب ۳۵ امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد. آبیپوشان در هفته شانزدهم لیگ برتر روز شنبه (دوم بهمن) از ساعت ۱۶ به مصاف هوادار خواهد رفت.

6641