نیک سیرت: ​​​​​رمز پیروزی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان و مهمترین ضعف تیم مجیدی

نیک سیرت: ​​​​​رمز پیروزی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان و مهمترین ضعف تیم مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: مهم‌ترین نقطه ضعف استقلال در پست هافبک خلاق و بازی‌ساز است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در آخرین هفته از نیم فصل اول لیگ برتر در مسجد سلیمان به مصاف نفت می‌رود و این دیدار از آنجایی برای هر دو حائز اهمیت است که تیم میزبان برای فرار از انتهای جدول و تیم میهمان برای حفظ صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل به میدان می‌روند.

محمد نیک سیرت مهاجم سابق و پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی گفت: نفت مسجد سلیمان باوجود بازی‌های خوبی که انجام می‌دهد نتایج لازم را نگرفته و مشکلات این تیم حالا به نیمکت آن هم تسری پیدا کرده است. اما همین تیم مقابل استقلال خطرناک است چون دست به بازی انتحاری می‌زند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: رمز پیروزی تیم مجیدی در این دیدار این است که به جایگاه نفت و نتایج قبلی این تیم توجه نکند و با تمام قوا برای کسب ۳ امتیاز جلو برود. شاگردان مجیدی توان پیروزی در این بازی و کسب امتیازات کامل را دارند و کافی است در حد و اندازه خودشان باشند.

مهاجم سابق آبی پوشان گفت: با اینکه استقلال به احتمال فراوان قهرمان نیم فصل می‌شود، اما این اتفاق اصلاً اهمیتی ندارد چون قهرمانی نیم فصل هیچ ضمانتی برای قهرمانی فصل نیست و حتی باعث می‌شود کار سخت‌تر هم شود. چون در نیم فصل دوم تیم‌ها با انگیزه بیشتری مقابل آن به میدان می‌روند.

نیک سیرت تصریح کرد: استقلال در این فصل پتانسیل قهرمانی را دارد و به جز دو سه تیم دیگر از جمله سپاهان و پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارند. اما آبی پوشان در این فصل می‌توانند طلسم شکنی کرده و پس از سال‌ها فصل را با قهرمانی به اتمام برسانند. البته این تیم نقاط ضعفی هم دارد که باید برای نیم فصل دوم مرتفع شود.

وی افزود: مهم‌ترین نقطه ضعف آبی پوشان در پست هافبک خلاق و بازی ساز است. با اینکه در نیم فصل نخست چند بازیکن که مهم‌ترین آنها حسین زاده بود در این پست به کار گرفته شد، اما در مجموع استقلال از نبود یک هافبک طراح رنج برد.

۴۱۵۴