رکورد ویژه بنزما در ال کلاسیکو با دادن پاس‌گل؛ دو رقمی مثل مسی!

رکورد ویژه بنزما در ال کلاسیکو با دادن پاس‌گل؛ دو رقمی مثل مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه اول ال کلاسیکو که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، رئال مادرید تک گل خود را توسط وینیسیوس جونیور و روی پاس کریم بنزما به ثمر رساند که این پاس گل کریم بنزما برای او یک آمار ویژه را در تاریخ ال کلاسیکو ها ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر کریم بنزما عنصر اصلی خط حمله رئال مادرید است و وابستگی مادریدی ها به او در خط حمله کاملا روشن و مشخص است. بنزما در ال کلاسیکوی سوپرکاپ، پاس گل اول رئال مادرید را به وینیسیوس جونیور داد. در واقع کریم بنزما روی این صحنه خودش توپ ربایی کرد و در نهایت با پاسی که به وینی جونیور داد، زمینه ساز گل اول رئال مادرید شد.

بنزما با این پاس گل به تعداد 10 پاس گل در ال کلاسیکو ها رسید. او تاکنون 10 گل هم در ال کلاسیکو ها زده است و بنابراین کریم بنزما ده گل و ده پاس گل در تاریخ ال کلاسیکو ها دارد.

با این پاس گل، اکنون کریم بنزما پس از لیونل مسی دومین بازیکن تاریخ است که تعداد گل ها و پاس گل هایش در ال کلاسیکو ها دو رقمی می شود. در واقع بنزما هم تعداد گل هایش در ال کلاسیکو دو رقمی است و هم تعداد پاس گل هایش و به جز او تنها مسی با داشتن 26 گل و 14 پاس گل در ال کلاسیکو ها چنین ویژگی و آماری دارد.

1470