ماجرای عجیب استقلالی شدن مهاجم کروات در دوران سرمربیگری پرویز مظلومی

ماجرای عجیب استقلالی شدن مهاجم کروات در دوران سرمربیگری پرویز مظلومی

پایگاه خبری فوتبالی- عضو اسبق هیات مدیره استقلال کدهای کدام بازیکن این تیم را داده است؟

به گزارش فوتبالی، مسعود معینی در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه فرهیختگان درباره حضور بازیکنان خارجی‌ای که به درد استقلال نمی‌خوردند، به یک مورد خاص اشاره کرده و گفته است:" یک مهاجم کروات به باشگاه استقلال معرفی شد و از او یک سی‌دی به ما دادند تا من ببینم و نظرم را بدهم و بعد اعلام کردم که این فیلم تند شده، چون یک آدم قدبلند 185 سانتیمتری نمی‌تواند تا این اندازه سرعت داشته باشد و او در این فیلم حرکات مسی یعنی کارهای سرعتی با پا را انجام می‌داد. بنابراین به مدیرعامل وقت گفتم این سی‌دی تند شده و یک مقدار فریبنده است و باید ببینیم که این بازیکن در تست‌ها و تمرینات چگونه ظاهر می‌شود و تا آمدیم ببینیم که او در تمرینات چگونه ظاهر می‌شود، دیدیم که با او قرارداد هم بسته‌اند و درحال بازی است!

به نظر می‌رسد معینی کدهای پرو پییچ را داده باشد. مهاجم کرواتی که مرداد ماه سال 94 با قراردادی دو ساله به باشگاه استقلال پیوست و در طول دوران حضورش در این تیم، 5 گل در رقابتهای مختلف به ثمر رساند.

پییچ البته بازیکن بی‌کیفتی نبود و بهترین گلزن تاریخ لیگ آلبانی محسوب می‌شود منتهی نتوانست دوران خوبی را در استقلال پشت سر بگذارد و نهایتا قراردادش با این تیم را فسخ کرد. استقلال برای تسویه حساب با این بازیکن سختی زیاد کشید و بدهی به این بازیکن نزدیک بود باعث حذف از لیگ قهرمانان آسیا و عدم صدور مجوز حرفه ای شود که با تدبیر امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت استقلال و علی خطیر معاون ورزشی وقت باشگاه، از طریق ارتباطات خطیر با فیفا، 400 هزار دلار از حساب استقلال از فیفا کم شد تا استقلال بتواند مجوز حرفه ای را کسب کند و در لیگ قهرمانان آسیای سه فصل پیش شرکت کند.

1984