نگرانی وریا غفوری در خصوص مصدومیتش قبل از آخرین بازی نیم فصل

نگرانی وریا غفوری در خصوص مصدومیتش قبل از آخرین بازی نیم فصل

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان تمری ناستقلال روز سه شنبه استقلال وریا غفوری مجدداً آسیب دید و مجبور شد کار را نیمه‌کاره رها کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، مصدومیت دوباره کاپیتان استقلال برای هواداران و مربیان این تیم به معنای واقعی کلمه یک خبر تلخ است.
 غفوری به تازگی از کمند آسیب‌دیدگی خلاص شده و در بازی با مس رفسنجان پس از مدت‌ها دوباره وارد میدان شد. البته استقلالی‌ها بسیار امیدوارند که قضیه مصدومیت جدید وریا چندان جدی نباشد.

کاپیتان آبی‌پوشان همراه با سایر نفرات مشغول تمرین شد ولی ناگهان همان محل آسیب‌دیدگی قبلی مجدداً درد گرفت. غفوری ابتدا اعتنایی نکرد  ولی پس از دقایقی ترجیح داد زمین را ترک کند. وریا هنگام خروج از زمین به همبازیان خود گفت :
"تازه خوب شده‌ام و نمی‌خواهم دوباره دچار مشکل شوم. بهتر است ریسک نکنم چون می‌ترسم خدای‌نکرده دوباره دردسرهای قبلی تکرار شود. بیرون می‌روم تا به پایم فشار وارد نشود. "
این طور که استقلالی‌ها می‌گفتند، بعید به نظر می‌رسد غفوری مجدداً از  پای خود ام آر آی  بگیرد. او استراحت می کند تا قبل از آخرین تمرین استقلال جهت رویارویی با نفت مسجد سلیمان توسط کادر پزشکی معاینه شود.

1470