اردوی 9 روزه امارات پیش از مصاف با ایران

اردوی 9 روزه امارات پیش از مصاف با ایران

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی امارات پیش از آغاز دورهای بعدی مرحله مقدماتی جام جهانی و دیدار برابر سوریه و ایران، اردوی 9 روزه ای را برگزار می کند.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حرفه ای امارات با درخواست برت فان مارویک سرمربی تیم ملی این کشور برای برگزاری اردوی 9 روزه پیش از دیدار برابر سوریه و ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر موافقت کرده اند.

روزنامه البیان امارات با اعلام این موضوع نوشته است که پیش بینی می شود بعد از پایان مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری که در روزهای پانزدهم و شانزدهم ماه ژانویه برگزار می شود، اعضای تیم ملی امارات در هجدهم ماه جاری گرد هم جمع شود. این اردو فرصتی برای بررسی آمادگی بازیکنان در اردوی تدارکاتی در دبی و قبل از اعلام لیست نهایی شرکت کنندگان در دیدارهای سوریه و ایران خواهد بود.

البیان در ادامه نوشته است: کادر فنی با هدایت فان مارویک عملکرد ملی پوشان در مسابقات مختلف داخلی را زیر نظر دارد تا آمادگی فنی و بدنی آنها را مشخص کند. توجه ویژه روی کسانی است که در این مدت اخیر مصدوم شده اند و گزارش روزانه خود را به مربی ارائه می کنند تا برای انتخاب لیست گسترش یافته ای که در روزهای آینده منتشر می شود، آماده شوند.

تیم ملی امارات با کسب 6 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی جام جهانی قرار دارد. امارات در دو بازی بعدی این پیکارها ابتدا از تیم ملی سوریه پذیرایی خواهد کرد و سپس راهی تهران می شود تا به مصاف تیم ملی ایران برود.

7474