واکنش‌های توئیتری به ماجرای توافق الهلال با سوارز؛ خوب شد در آسیا نیستیم!

واکنش‌های توئیتری به ماجرای توافق الهلال با سوارز؛ خوب شد در آسیا نیستیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مطرح شدن شایعه توافق باشگاه الهلال با لوئیس سوارز، با واکنش گسترده فوتبالدوستان ایرانی در توئیتر مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هنوز معلوم نیست توافق مهاجم آتلتیکو مادرید با قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تا چه اندازه صحت دارد، این موضوع باعث انتشار کامنتهای جالبی در توئیتر شده است.

از دید برخی هواداران استقلال و پرسپولیس، حتی مطرح شدن چنین خبری، تفاوت محسوس باشگاهداری در ایران و عربستان را نشان می‌دهد. اینکه باشگاه الهلال – که البته بر خلاف اکثر باشگاههای ایرانی مشکل مالی ندارد – می‌تواند با جذب بازیکنان بزرگ، به اهدافش برسد و حالا قطعا هدف‌گذاری بزرگتری دارد که سراغ سوارز رفته است.

نکته بعدی که در اکثر توئیتها به آن اشاره شده، ابراز خوشحالی! از حذف استقلال و پرسپولیس در این مقطع است. هر دو تیم فصل گذشته و در مرحله حذفی به الهلال باختند و با توجه به اینکه حضور احتمالی سوارز در تیم عربستانی، قدرت هجومی این تیم را چند برابر خواهد کرد، هواداران سرخابی حداقل به یک دلیل از اینکه تیمهای محبوبشان در این فصل در آسیا حضور ندارند، خوشحال هستند و خیالشان راحت است که نباید نگران احتمال بازی با تیم قدرتمند عربستانی در لیگ قهرمانان باشند.

1984