یوونتوس با کامبک فوق رویایی رم را فتح کرد/ تحقیر مورینیو در 7 دقیقه

یوونتوس با کامبک فوق رویایی رم را فتح کرد/ تحقیر مورینیو در 7 دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد در یک دیدار خارج از خانه حساس مقابل رم با نتیجه 3-4 به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و یک رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم رم و یوونتوس از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند. 

در نیمه اول شاهد بازی جذاب و پایاپایی از سوی هر دو تیم بودیم. در ابتدا جالوروسی موفق شد توسط تامی آبراهام به گل اول برسد، اما پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی بانوی پیر در دقیقه 18 بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

در نیمه دوم بازی بسیار جذاب‌تر از نیمه اول آغاز شد. در همان دقایق اولیه هنریک مخیتاریان ستاره ارمنی رم بار دیگر دروازه شزنی را گشود و پنج دقیقه لورنزو پیگرینی حساب کار را سه بر یک به سود میزبان کرد. از دقیقه 70 یوونتوس طوفان به پا کرد و مانوئل لوکاتلی اختلاف را به یک گل کاهش داد و یک دقیقه بعد، دژان کولوسفسکی همه چیز را برابر کرد و در دقیقه 77، ماتیا دیشیلیو گل چهارم بیانکونری را زد و در حالی که همه فکر می‌کردند دیگر بازی به پایان رسیده است، ماتیاس دلیخت در درون محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد تا علاوه بر اخراج شدنش، یک پنالتی نیز تقدیم مورینیو کند، اما ضربه لورنزو پیگیرینی توسط َشزنی مهار شد تا این دیدار جذاب با حساب 3-4 به سود یووه به پایان برسد. 

4416