پشت پرده وایرال شدن ویدیوی اخیر مسی چه بود؟

پشت پرده وایرال شدن ویدیوی اخیر مسی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین در هفته های اخیر تحت تاثیر داستان کودک دو ساله ای به نام والنتینو قرار گرفته است که در آوریل 2021 با تشخیص پزشکان به سرطان مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، والدین این بازیکن برای درمان وی به کمک مالی نیاز دارند و درخواست کمک کرده اند. حالا لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی به این کمپین خیریه با شعار "همه برای والن" اضافه شده است. در حقیقت مسی پیام محبت آمیزی برای این کودک فرستاده و پیراهن امضا شده تیم ملی آرژانتین را هم به او و خانواده اش هدیه کرده است. بسیاری از شخصیت های آرژانتینی اشیایی را به خانواده والنتینو اهدا کرده اند تا در روزهای آینده آن را در حراجی به فروش بگذارند و بتوانند 35 میلیون پزو معادل 300 هزار یورو را برای هزینه های درمان کودک خود در بیمارستان "سن خوان ده دئو" در بارسلونا تامین کنند.

پائولا فاووت مادر این کودک اخیرا با نشریه "لاووز" صحبت کرده و اعلام کرده که شرایط والنتینو خیلی خوب است و او خیلی فعال است. وی اظهار داشت:"پزشک به ما اعلام کرد که شرایط والنتینو از نظر پزشکی پایدار و ثابت است اما روش های جدید درمان می تواند بیماری را در حالت ثابت نگه دارد. تا دو هفته دیگر معاینات جدیدی انجام می شود چرا که در ابتدا و در زمانی که برنامه های جدید پزشکی به ما ارائه شد، نمی دانستیم که جواب می دهد یا نه اما مشخص شد که جواب می دهد. پس از این مرحله به بارسلونا سفر می کنیم."

4125