وجه اشتراک ۳ سرمربی تیم‌های بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال

وجه اشتراک ۳ سرمربی تیم‌های بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های اول تا سوم رقابتهای لیگ دسته اول وجه اشتراک زیادی با هم دارند که از مهم ترین آنها می‌توان به استفاده از مربیان جوان و بومی اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی پشت سر گذاشته شد که ۳ تیم ملوان، مس کرمان و استقلال خوزستان با ۲۷، ۲۶ و ۲۵ امتیاز رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار گرفته و چهره مدعی صعود به لیگ برتر را دارند.
این ۳ تیم غیر تهرانی وجوه مشترک زیادی با هم دارند که از جمله مهم‌ترین آنها سابقه حضور در لیگ برتر و حتی جام باشگاه‌های آسیا می‌باشد. هر ۳ تیم هم سابقه قهرمانی در فوتبال ایران را دارند؛ با این توضیح که استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و ملوان و مس کرمان نیز سابقه قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران را دارند.

یکی دیگر از وجوه اشتراک مهم این ۳ تیم، استفاده از ۳ سرمربی جوان و بومی است که سابقه بازی کردن در این تیم‌ها و بستن بازوبند کاپیتانی تیم شان را قبل از قبول مسئولیت هدایت آن بر عهده داشته‌اند.

مازیار زارع هافبک و کاپیتان سابق تیم ملوان امروز هدایت این تیم قدیمی و ریشه دار استان گیلان را بر عهده دارد و با این تیم بر صدر جدول مسابقات تکیه زده است. مس کرمان هم با هدایت فرزاد حسین خانی کاپیتان سابق خودش چهره یک مدعی را به خود گرفته و در جایگاه دوم ایستاده است و استقلال خوزستان هم با یک خوزستانی نام آشنا به اسم سهراب بختیاری زاده در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

در هفته چهاردهم این مسابقات دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان طی دیداری حساس در کرمان به مصاف هم می‌روند که این دیدار نه تنها برای این دو تیم، بلکه برای دیگر تیم‌های بالای جدول هم بسیار مهم است.

6641