شریفات: توپ به دستم خورد، ولی چرا داور پنالتی روی من را نگرفت؟/ استقلال حرفی برای گفتن نداشت

شریفات: توپ به دستم خورد، ولی چرا داور پنالتی روی من را نگرفت؟/ استقلال حرفی برای گفتن نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در صحنه پنالتی استقلال، توپ به دستم برخورد کرد، ولی چرا داور پنالتی روی من را نگرفت؟

به گزارش فوتبالی، اسماعیل شریفات درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر و اینکه تساوی در دقایق پایانی برای آنها دلچسب بود، اظهار داشت: اصلا دلچسب نبود و خیلی ناراحت هستیم. به حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تیم‌مان گفتم لباس‌هایت کثیف نشده است. برای استقلال احترام خاصی قائل هستم، این تیم در آسیا بزرگ و شناخته شده است، ولی فکر کنم مالکیت توپ 70 به 30 درصد برای ما بود. استقلال مقابل آلومینیوم حرفی برای گفتن نداشت.
وی در مورد صحنه پنالتی استقلال تصریح کرد: روی صحنه پنالتی، توپ صد در صد به دستم خورد، ولی نمی‌دانم در داخل محوطه جریمه بود یا نه. یک زمانی هست که بد بازی می‌کنید و حق‌تان باخت است، ولی امروز مساوی هم حق‌مان نبود و باید می‌بردیم. استقلال تیم بزرگی است، ول ما خیلی خوب بودیم. در اراک، یکی از آماده‌ترین تیم‌ها هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

بازیکن آلومینیوم اراک ادامه داد: از زمانی که در برنامه فوتبال برتر آنالیز من در بازی با نساجی به نمایش گذاشته شد، مشخص شده که پنالتی‌گیر هستم و دفاع نباید جلوی من پا بیندازد. مقابل گل‌گهر سیرجان پنالتی روی من را نگرفتند، این بازی هم عارف آقاسی صددرصد روی من مرتکب خطا شد، چون بی‌جهت خودم را روی زمین نمی‌اندازم. باز هم می‌گویم در صحنه پنالتی استقلال، توپ به دستم خورد و هیچ اعتراضی نکردم، ولی در صحنه‌ای که روی خودم خطا شد، چرا اشکان خورشیدی پنالتی نگرفت؟ در این صحنه سرعتم بیشتر از عارف آقاسی بود.

شریفات درباره موقعیت تک به تکی که از دست داد و سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال به خوبی توپ او را گرفت، گفت: حسینی خوب نگرفت، من بد زدم. مقصر خودم بودم و ناراحتم که گل نزدم. دنبال بالا بردن آمار گلزنی‌ام به عنوان وینگر راست هستم. مدیون اراک و رسول خطیبی هستم، چرا که پس از یک دوره که خوب نبودم، دوباره بهتر شدم. خطیبی اعتقاد خاصی به من دارد و مدیون او هستم و از سرمربی تیم‌مان تشکر می‌کنم. روزهای خوب فوتبالی‌ام است و امیدوارم تا پایان فصل 7،8 گل برای آلومینیوم بزنم.

وی در خصوص هدف‌گذاری آلومینیوم اراک یادآور شد: ما بازیکنان بین خودمان حرف‌های خاصی می‌زنیم و نمی‌خواهیم انتظارات را بالا ببریم. دنبال گرفتن نتایج خوب در شأن فوتبال اراک هستیم.

6641