مشکل جدید در نیوکمپ؛ ناکامی بارسلونا در ثبت قرارداد فران تورس

مشکل جدید در نیوکمپ؛ ناکامی بارسلونا در ثبت قرارداد فران تورس

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هنوز نتوانسته قرارداد فران تورس خرید جدیدش را در لالیگا به ثبت برساند و به نظر می‌رسد که مشکلات در نیوکمپ تمامی ندارند. 

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش از پایان سال 2021، کاتالان‌ها موفق شدند تا در مذاکرات با منچسترسیتی به توافق برسند و فران تورس را مبلغ 55 میلیون یورو به خدمت بگیرند. این قرارداد باید از تاریخ 1 ژانویه، همزمان با شروع پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، به ثبت می‌رسید، اما موانعی بر سر راه بلوگرانا قرار دارد. 

به نقل از سایت گل، مشکل اصلی که بر سر راه لاپورتا و ژاوی پدید آمده، این است که کاتالان‌ها ابتدا باید چند بازیکن خود را به فروش برسانند و در آن زمان، می‌توانند قرارداد فران تورس را ثبت کنند. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل مایورکا، راجع به این مشکل گفت: "تورس یک خرید فوق العاده است. او از یک مصدومیت مهم برمی‎گردد، اما تعهد بی نظیری از خودش نشان داده و مطمئنم چیزهای خوبی برای تیم به ارمغان می‌آورد. باید ببینیم وضعیت سقف دستمزدها به چه شکل است. اگر تنها راه حل این مشکل، فروش بازیکن است، پس حتما چندین نفر در همین پنجره باید بروند. اگر دمبله تمدید کند و دستمزدش را کاهش دهد، آن وقت ما بدون هیچ مشکلی می‌توانیم قرارداد تورس را ثبت کنیم."

4416