میداوودی: استقلال خوزستان به خودباوری رسیده است

میداوودی: استقلال خوزستان به خودباوری رسیده است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما به این خودباوری رسیده اند که می توانند با هر تیمی شرایط خوب خودشان را داشته باشند و سه امتیاز را کسب کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، میلاد میداوودی درباره برد استقلال خوزستان مقابل شهرداری همدان، اظهارکرد: بازی پایاپایی بود به خاطر این که زمین شرایط مساعدی نداشت و متاسفانه فکر می کنم در هفته های بعد اگر زمین ورزشگاه تختی اهواز این شرایط را داشته باشد به تیم ما ضربه خواهد خورد.

وی عنوان کرد: خدار را شکر علی رغم مساعد نبودن شرایط زمین توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما به این ۳ امتیاز احتیاج داشتیم، چرا که در زمین خودمان بازی می کردیم. هفته بعد هم در زمین خودمان بازی داریم و برای موفقیت تلاش می کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما به این خودباوری رسیده اند که می توانند با هر تیمی شرایط خوب خودشان را داشته باشند و ۳ امتیاز را کسب کنند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدواریم در هفته های آینده نیز روند خوب خودمان را ادامه دهیم.

وی در پایان نیز بیان کرد: از هواداران خوب مان که همیشه حامی ما هستند، صمیمانه تشکر می کنم. تیم ما برای شادی دل تک تک خوزستانی ها تلاش می کند.

۴۱۵۴