شهرخودرو با دروازه‌بان سوم مقابل سپاهان

شهرخودرو با دروازه‌بان سوم مقابل سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- عجیب‌ترین باشگاه لیگ برتر در این فصل، در آستانه بازی با سپاهان با یک بحران جدید روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان اتفاق جنجالی باشگاه شهرخودرو یا پدیده که دیروز خبرش رسانه‌ای شد، هستید. اینکه دو نفر از بازیکنان این تیم، شدیدا با یکدیگر درگیر شده‌اند و کار به جایی رسیده که عنوان شد یکی از این بازیکنان، از قمه هم استفاده کرده است!

این روایت را البته سرمربی تیم مشهدی تائید نکرده و داود سیدعباسی در موردش به خبرگاری فارس گفته است: " اینکه گفته شود چاقوکشی شده و بازیکن از قمه استفاده کرده کار غیر اخلاقی است. نه چاقویی دیدم و نه درگیری فیزیکی دیدم. تاکید می‌کنم 2 بازیکن ما در رختکن با هم جرو بحث کردند که ممکن است درون یک تیم اتفاق بیفتد، ما هم در بازی با سپاهان از آنها استفاده نخواهیم کرد."

هویت دو بازیکن مربوطه هم مشخص شده و میلاد فراهانی و سعید جلالی راد که دو گلر اصلی تیم مشهدی در رقابتهای این فصل هستند، فعلا حق همراهی تیمشان را ندارند.

به گفته سیدعباسی، بابک سلامت دروازه‌بان امید این تیم، فردا و در بازی با سپاهان درون دروازه تیم مشهدی قرار خواهد گرفت. با توجه به نتایج ضعیف شهرخودرو در این فصل و ضعف خط دفاعی این تیم( 18 گل خورده در 12 بازی) حالا آنها در شرایطی از سپاهان پذیرایی خواهند کرد که محرم نویدکیا و شاگردانش، انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی در این بازی دارند و با توجه به قدرت خط حمله تیم اصفهانی، به احتمال بسیار زیاد روز بسیار سختی در انتظار بابک سلامت و مدافعان شهرخودرو خواهد بود.

7655