توضیح نورشرق درباره ماجرای قاسمی‌نژاد

توضیح نورشرق درباره ماجرای قاسمی‌نژاد

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، مهاجم استقلال به دلیل یک اشتباه دبیرخانه‌ای، نتوانست در دو بازی قبلی تیمش به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی در دو بازی اخیر تیمش برابر شهرخودرو و فولاد، امین قاسمی نژاد را در لیست 20 نفره بازیکنانش قرار نداد. دلیل این قضیه به شکایت 400 میلیون تومانی مدیربرنامه سابق قاسمی نژاد از این بازیکن برمی‌گشت که با یکدیگر توافق کرده و پرونده آنها حل شده بود اما ظاهرا کمیته انضباطی فراموش کرده محرومیت قاسمی نژاد را منتفی کند. نکته ای که دقایقی پیش جمشید نورشرق رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در موردش توضیح داد.

 نورشرق که با برنامه ورزشگاه صحبت می‌کرد، در خصوص این موضوع و اینکه گفته می شود کمیته انضباطی فراموش کرده ابلاغ محرومیت قاسمی نژاد را بی اثر کند، توضیح داد:" تا جایی که من اطلاع دارم یک اشتباه دبیرخانه‌ای رخ داده و دوستان کمیته انضباطی بهتر می توانند توضیح دهند و قاسمی نژاد از ناحیه پرونده هایی که در اختیار ما(کمیته وضعیت) قرار دارد، مشکلی برای بازی نداشت."

با توجه به این مساله، به نظر می‌رسد این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در بازی هفته آینده مقابل آلومینیوم اراک نخواهد داشت.

9697