آنچلوتی و رانگنیک هم به صف مشتریان هافبک جوان آلمانی پیوستند

آنچلوتی و رانگنیک هم به صف مشتریان هافبک جوان آلمانی پیوستند

پایگاه خبری فوتبالی - دو مشتری از میان باشگاه های بزرگ اروپایی به جمع هواداران و علاقمندان ستاره‌ی جوان بایر لورکوزن اضافه شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت آلمانی Fussballeuropa، فلوریان ویرتس، ستاره‌ی آلمانی باشگاه بایر لورکوزن نگاه‌ های زیادی را در اروپا معطوف به خود کرده و مشتریان زیادی برای این پدیده باشگاه لورکوزن پیدا شده است. به نقل از وب سایت Fussballeuropa و بر اساس ادعای نشریات اسپانیایی، مدیریت باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز خواهان جذب فلوریان ویرتس است اما برنامه بلندمدتی برای این بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایر لورکوزن دارد.

هافبک هجده ساله لورکوزنی ها مورد توجه چندین باشگاه‌ های مختلف انگلیسی مثل چلسی، منچستر سیتی، لیورپول و حتی منچستر یونایتدی قرار دارد که اخیرا رالف رانگنیک هم علاقمندی خود به او را اعلام کرده است. البته باشگاه رئال مادرید به این زودی ها قصد جذب ویرتس را ندارد اما بر اساس ادعای برخی نشریات اسپانیایی، فلوریان ویرتس در فهرست این باشگاه مادریدی قرار دارد و مدیران کهکشانی ها عملکرد این ستاره‌ی جوان آلمانی را شدیداً زیر نظر دارند.

فلوریان ویرتس در فصل جاری و در بیست و یک بازی، آمار قابل‌ توجه هشت گل و یازده پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. بایرن مونیخ هم یک مشتری جدی برای این ملی پوش جوان به نظر می‌ رسد اما طبق شنیده‌ ها، مدیریت بایر لورکوزن برای این ستاره‌ی جوان تیمش بیش از یکصد میلیون یورو طلب می‌ کند که بعید است مونیخی ها برای این بازیکن این اندازه هزینه کنند.

9404