عکس؛ حضور لواندوفسکی و همسرش، امباپه و بونوچی در مراسم گلوب ساکر

عکس؛ حضور لواندوفسکی و همسرش، امباپه و بونوچی در مراسم گلوب ساکر

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم سالانه گلوب ساکر در کشور امارات و شهر دبی در حال برگزاری است و بهترین های سال از نظر موسسه گلوب ساکر در حال برگزیده شدن هستند.

به گزارش فوتبالی، این مراسم هم مثل هر مراسم دیگری حواشی و نکات توجه برانگیز خودش را داشت به طور مثال کریم بنزما و تیبو کورتوا با وجود اینکه در دوبی حضور داشتند اما به این مراسم نرفتند و بدین ترتیب تصمیم گرفتند که اوقات خود را به شکل دیگری سپری کنند.

اما روبرت لواندوفسکی به همراه همسر خود به این مراسم رفته بود. مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که یکی از مدعی های اصلی توپ طلای فرانس فوتبال هم بود، برای مراسم توپ طلا هم به همراه همسر خود رفته بود و اکنون هم به همراه همسر خود به این مراسم رفته است.

کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی حال حاضر پی اس جی هم در این مراسم شرکت کرده است و از سوی دیگر لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا و یوونتوس هم در این مراسم حضور داشته است.

بدین ترتیب برخی از ستاره های فوتبال ترجیح دادند که در این مراسم شرکت کنند و برخی دیگر هم در این مراسم حاضر نشدند و اوقات خود را به شکل دیگری سپری کردند. به عنوان مثال کریستیانو رونالدو به خاطر بازی منچسریونایتد مقابل نیوکاسل به این مراسم نرفته است.

1470