٢ گزینه بوندسلیگایی در راه سری‌آ/ آلاریو یا پیونتک کدام به تورین می‌روند؟

٢ گزینه بوندسلیگایی در راه سری‌آ/ آلاریو یا پیونتک کدام به تورین می‌روند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دو گزینه‌ی بوندسلیگایی در رادار اف سی تورینوی ایتالیا قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی ایتالیایی توتو اسپورت چاپ تورین، جدایی آندره آ بلوتی، مهاجم مطرح تیم ملی فوتبال ایتالیا از باشگاه اف سی تورینو تقریباً قطعی شده است و ایوان یوریچ، سرمربی این باشگاه ایتالیایی نیز چند هفته‌ی قبل خبر این جدایی را تأیید کرد. حالا ایتالیایی ها می‌ خواهند جای مهاجم بیست و هشت ساله‌ی خود را با یکی از دو گزینه‌ی بوندسلیگایی جایگزین کنند.

طبق این گزارش و به نقل از خبرنگار نشریه‌ی توتو اسپورت، مدیریت باشگاه اف سی تورینو نسبت به جذب لوکاس آلاریو از باشگاه بایرلورکوزن یا کریستوف پیونتک از باشگاه هرتابرلین هر دو تیم از بوندسلیگای آلمان علاقه‌ مند است. لوکاس آلاریو با توجه به پیشرفت چشمگیر پاتریک شیک در بایرلورکوزن، گزینه‌ی ثابت جراردو سیونه نیست و ممکن است نسبت به خروج از جمع بازیکنان لورکوزنی علاقه‌ مند و متمایل باشد.

از سوی دیگر، کریستوف پیونتک هم می‌ تواند یک گزینه‌ی مطلوب برای اف سی تورینو باشد. پیونتک و سرمربی تورینو سابقه‌ی همکاری در جنوا را با هم دارند و می‌ توانند مجددا با هم کار کنند. البته نشریات آلمانی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌ اند. لوکاس آلاریو به تازگی قرارداد خود را با مقامات باشگاه بایرلورکوزن آلمان تمدید کرده و شیرها می‌ توانند برای فروش این بازیکن، رقم قابل‌ توجهی را درخواست کنند.

9404