پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس مجددا بسته شد؟

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس مجددا بسته شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس دوباره بسته شده است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها 29 آذر ماه پس از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون باز شده بود، برخی رسانه ها امروز با انتشار اخباری مدعی شدند که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات 96 هزار دلاری کریستین اوساگونا، مجددا از سوی فیفا بسته شده است.

در شرایطی که طی آخرین حکم اعلامی از سوی کمیته انضباطی فیفا، پرسپولیس در خصوص پرونده مهاجم سابقش محکوم شده، آنها به این رای در دادگاه عالی ورزش اعتراض کرده‌اند و هنوز دادگاه کاس تصمیمی درباره این اعتراض قرمزها نگرفته است.

اوساگونا که در زمان مدیریت محمد‌حسن انصاری‌فرد به پرسپولیس پیوست در نهایت با آماری ناامیدکننده از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شد و به دلیل مطالباتی که از این تیم داشت شکایت خود را به فیفا اعلام کرد و توانست پرسپولیس را محکوم به پرداخت 96 هزار دلار کند.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که نامه ای درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به آنها ابلاغ نشده و حتی دادگاه عالی ورزش هم درباره این پرونده تصمیمی نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم مدعی شده است به تازگی نامه‌ای از سوی وکیل کریستین اوساگونا به باشگاه پرسپولیس رسیده و به آنها اعلام کرده است طلب 96 هزار دلاری این بازیکن را پرداخت کنند. این خبر در حالی مطرح شده که در نامه وکیل بازیکن سابق پرسپولیس، مهلتی برای پرداخت این مطالبات وجود ندارد و این مهلت باید از سوی فیفا تعیین شود.

7655