بهتاش فریبا: نکته مهم بازی دیروز، گلزنی مهاجمان استقلال بود

بهتاش فریبا: نکته مهم بازی دیروز، گلزنی مهاجمان استقلال بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد دوندگی و بدنسازی خوب بازیکنان این تیم در اردوی پیش فصل یکی از دلایل صدرنشینی شاگردان فرهاد مجیدی است.

به گزارش فوتبالی، بهتاش فریبا بازیکن و مربی اسبق استقلال در خصوص بازی روز گذشته شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: "استقلال بازی خوبی را برابر شهرخودرو به نمایش گذاشت و همانطور که دیدید بعد از زدن سه گل در نیمه اول، در نیمه دوم بازی را کنترل کرد."

 وی ادامه داد:" نکته مهم در بازی دیروز این بود که مهاجمان استقلال و مخصوصا ژستد موفق به گلزنی شدند و جعفر سلمانی هم به عنوان یک وینگر وظیفه‌اش را به درستی انجام می‌دهد و گل‌های مهمی برای استقلال می‌زند. از سوی دیگر آرمان رمضانی برای دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شد و حتی روی گلی که ژستد به ثمر رساند تاثیر زیادی داشت. البته رمضانی با گلی که برابر تیم نود ارومیه در جام حذفی به ثمر رساند، در صورت قهرمانی استقلال در این تورنمنت، نقش مهمی در این ماجرا داشته است"

فریبا با تاکید روی آمادگی بدنی و میزان دوندگی بازیکنان استقلال بیان کرد: "باید از دکتر نوشادی و کادر فنی استقلال تشکر کرد که بازیکنان تا این اندازه از نظر بدنی آماده هستند. استقلال از دقیقه 1 تا 90 با دوندگی بی‌امان توانسته برای تمام حریفانش مشکل‌ساز شود."

پیشکسوت آبی در مورد عملکرد مهدی مهدی‌پور که روز گذشته بهترین بازیکن زمین بود گفت:"انتقاد زیادی از خط هافبک استقلال می‌شد اما این بازیکنان حالا به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و در بازی دیروز هم مهدی‌پور همکاری خوبی با زبیر نیک‌نفس داشت و زمانی که جلو می‌رفت، نیک‌نفس جای او را به خوبی پوشش می‌داد."

فریبا در مورد بازی حساس روز چهارشنبه استقلال برابر فولاد و تقابل مجیدی و نکونام هم بیان کرد:"فولاد بعد از بازگشت نکونام متحول شده و نتایج بدی نگرفته و در کل تیم‌های نکونام به خوبی فضاها را می‌بندند. از طرف دیگر، این تیم یک مهاجم خوب مثل شیمبا دارد. فکر می‌کنم بازی فنی و زیبایی را شاهد باشیم.

9697