خبر خوب به هواداران رئال مادرید؛ تست دو بازیکن منفی شد

خبر خوب به هواداران رئال مادرید؛ تست دو بازیکن منفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - تست‌های اخیر گرفته شده از بازیکنان رئال مادرید نشان می‌دهد جواب آزمایشات لوکا مودریچ و مارسلو منفی بوده و این دو بازیکن می‌توانند بار دیگر در خدمت آنچلوتی باشند. 

به گزارش فوتبالی، مارسلو و لوکا مودریچ اولین بازیکنانی بودند که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، دیدارهای هفته گذشته را از دست دادند. البته هافبک کروات پیش از دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو تست داد و جواب آن نیز منفی شد و حالا برای دومین بار متوالی جواب تستش دوباره منفی شد. البته اخبار خوب دیگری نیز برای آنچلوتی وجود دارد. روز پنج صبح تست‌هایی از بازیکنان کرونایی رئال مادرید گرفته شد و جواب تست گرت بیل، داوید آلابا، رودریگو و پسر کارلو آنچلوتی منفی شد.

به نقل از مارکا، دیدار بعدی لوس بلانکوس در لیگ در روز دوم ژانویه مقابل ختافه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که لوکا مودریچ و مارسلو به طور صد درصد آماده این نبرد باشند. رئال مادرید از بازیکنانش درخواست کرد که در طول تعطیلات کریسمس، مراقب خودشان باشند و همچنین به آن‌ها توصیه کرد که از شهر مادرید خارج نشوند.

آندری لونین، مارکو آسنسیو و ایسکو 3 بازیکن لوس بلانکوس هستند که همچنان در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و چشم انتظار تست منفی می‌باشند.

4416