رد حل مخفیانه اختلاف مرسدس با FIA توسط وولف

رد حل مخفیانه اختلاف مرسدس با FIA توسط وولف

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس مرسدس درباره حل مخفیانه اختلافات این تیم آلمانی با فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) توضیح داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از GPFans، توتو وولف در واکنش به این پرسش که آیا مرسدس می‌خواهد به طور مخفیانه اختلافاتش با FIA را هماننند فراری ایتالیا که متهم به استفاده از موتور غیرقانونی در ماشینش در سال 2022 شده بود، حل کند، گفت: فکر می‌کنم امروزه گرفتن چنین تصمیم‌هایی پشت درهای بسته امکان نداشته باشد. خوشبین هستم که مدیران ورزشی با توجه به اتفاق‌هایی که در طول یک سال اخیر رخ داد ناامیدی مرا را بیشتر در میان بگذارند. همه می‌دانند در گرندپری پایانی فصل اخیر فرمول یک در ابوظبی چه گذشت.

فراری ایتالیا و FIA برای حل مشکل پیش‌آمده در سال 2020 توافق کردند تا مخفیانه کار را پیش ببرند. موضوعی که خشم تیم‌های فرمول یک را به دنبال داشت. اکنون مرسدس آلمان نیز به دنبال حل اختلافاتش به صورت مخفیانه با FIA است.

رئیس مرسدس می‌گوید: من، راننده‌ها و تیم‌های فرمول یک شاهد بازخوردهایی درباره گرندپری ابوظبی بودیم، البته به FIA اطمینان دادیم که در هفته‌ها و ماه‌های آینده شکاف‌های به وجود آمده در سالیان اخیر پر خواهند شد.

۴۱۵۴