کاتالان‌ها با مدافع آژاکس به توافق شخصی رسیدند

کاتالان‌ها با مدافع آژاکس به توافق شخصی رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - پس از انتشار شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر احتمال ترک آمستردام هلند و حضور در بندر بارسلون اسپانیا توسط یک بازیکن اهل قاره آفریقا، سرانجام روزنامه نگار یک نشریه‌ی اسپانیایی مدعی شده که مدافع راست مراکشی یکی از باشگاه های حاضر در لیگ اردیویزه هلند با مقامات آبی اناری ها به توافقات شخصی و اولیه دست یافته و این بازیکن ملی پوش می تواند با قراردادی آزاد، شاگرد ژاوی هرناندز شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه‌ی آ اس چاپ مادرید اسپانیا، طبق آخرین گزارش های منتشر شده توسط سرخیو رودریگز، روزنامه نگار این نشریه‌ی معتبر اسپانیایی، نصیر مزراوی، بازیکن مراکشی تیم فوتبال آژاکس آمستردام که قراردادش با این باشگاه هلندی در فصل تابستان آینده به اتمام خواهد رسید، به عنوان بازیکن آزاد و بدون تعهد با هیچ باشگاهی، راهی باشگاه آبی و اناری پوش بارسلونا خواهد شد. جزئیات بیشتری در ارتباط با خروج این بازیکن از آمستردام و انتقالش به نیوکمپ تا کنون مشخص و منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که این بازیکن اهل مراکش در رقابت های فصل جاری لیگ اردیویزه هلند با پیراهن باشگاه آژاکس آمستردام طی چهارده مسابقه‌ ای که شرکت کرده، موفق به به ثمر رساندن چهار گل و ارسال دو پاس گل نیز شده است.

9404