عواقب داشتن پرونده در فیفا؛ پرسپولیس اجازه جذب بازیکن خارجی ندارد

عواقب داشتن پرونده در فیفا؛ پرسپولیس اجازه جذب بازیکن خارجی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا قرمزها با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی در نیم فصل بازیکن خارجی جذب خواهند کرد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که روز دوشنبه و پس از تایید وکیل گابریل کالدرون بالاخره پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها پس از چند ماه باز شد، از همین حالا گمانه‌زنی درباره جذب بازیکنان جدید در این تیم برای نیم فصل آغاز شده است.

یحیی گل‌محمدی در 2 خط هافبک و حمله تیمش نیاز به تقویت و جذب بازیکن خارجی دارد اما گویا دو خرید تاجیکی پرسپولیس تنها بازیکنان خارجی این تیم خواهند بود و اخبار غیررسمی حاکی از آن است که  شاید او نتواند سراغ گزینه خارجی برود و مجبور خواهد شد که تیمش را بازیکنان داخلی تقویت کند.

شنیده های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که این وزارت ورزش به دلیل پرونده‌های اوساگونا و استوکس که حدود 200 هزار دلار هستند و همچنین شکایت احتمالی رادوشویچ که حدود 800 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد ، اجازه جذب بازیکن خارجی را به قرمزها نمی‌دهد و وزیر ورزش از صدری خواسته است که اول تکلیف این پرونده‌ها را روشن کند و سپس سراغ جذب بازیکن خارجی برود.

باید منتظر ماند و دید با توجه به وضعیت موجود و زمانی که تا نیم فصل وجود دارد آیا مدیران پرسپولیس اقدامی برای این پرونده‌ها انجام خواهند داد یا اینکه مطالبات خارجی ها اجازه جذب بازیکن خارجی را به یحیی و تیمش نخواهد داد.

7655