غیر رسمی؛ دروازه‌بان کامرونی آژاکس آمستردام به اینتر پیوست

غیر رسمی؛ دروازه‌بان کامرونی آژاکس آمستردام به اینتر پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کار انتقال دروازه بان کامرونی آژاکس آمستردام هلند به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی در تیم اینترمیلان ایتالیا قطعی شده و این باشگاه سرانجام جایگزین سمیر هندانوویچ را پیدا و تعیین کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل‌ و انتقالات فوتبال ایتالیا و اروپا، کار انتقال آندره اونانا، دروازه‌ بان کامرونی آژاکس آمستردام به باشگاه اینتر ایتالیا تمام شده است و این بازیکن در ماه ژانویه‌ی پیش رو پیش‌ قرارداد خودش با مدیران نراتزوری را امضاء خواهد کرد تا در فصل تابستان سال ۲۰۲۲‌ میلادی و در هنگام پایان یافتن قرارداد کنونی اش با باشگاه آژاکس آمستردام، به شکل بازیکن آزاد بتواند راهی سن‌ سیروی میلان شود.

آندره اونانا که در ماه فوریه به علت استفاده از مواد ممنوعه و نیروزای غیر مجاز، به مدت یک سال از حضور در کلیه‌ی میادین مسابقات فوتبال محروم شده بود، حالا و با کاهش این محرومیت به مدت نُه ماه، به دنیای بازی فوتبال بازگشته است. این دروازه بان کامرونی در مسابقه‌ی آژاکس آمستردام هلند برابر بشیکتاش ترکیه در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز با پیراهن تیمش به میدان رفته بود.

9404