جریمه سنگین بازیکن منچستریونایتد به خاطر رانندگی بدون گواهینامه

جریمه سنگین بازیکن منچستریونایتد به خاطر رانندگی بدون گواهینامه

پایگاه خبری فوتبالی - آرون ون بیساکا، مدافع راست منچستر یونایتد به خاطر تخلفی که در رانندگی مرتکب شده، با جریمه سنگینی روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در این روز ها حاشیه های زیادی را به خاطر بیماری کرونا دارد اما حاشیه ای که اکنون آرون ون بیساکا ایجاد کرده است، جدا از بحث کرونا بوده و مربوط به رعایت قوانین رانندگی در کشور انگلیس است.

آرون ون بیساکا چند ماه پیش یعنی در ماه ژوئن، با سرعت غیر مجاز رانندگی کرده بود و به این علت توسط پلیس توقیف شده بود و گواهی نامه او ضبط شده بود. اکنون ون بیساکا بدون اینکه گواهی نامه داشته باشد و یا ماشینش بیمه باشد، دوباره پشت فرمان نشست و مشغول رانندگی شد. پلیس که با چک کردن پلاک ماشین او متوجه این تخلف ون بیساکا شد، او را متوقف کرد و بدین ترتیب این مدافع راست شیاطین سرخ به دردسر افتاد.

اکنون ون بیساکا به خاطر این تخلف یعنی رانندگی بدون گواهینامه و همچنین نشستن پشت ماشینی که بیمه ندارد، به مدت 6 ماه از رانندگی تعلیق شد و مبلغ 31500 پوند هم جریمه شد تا بدین ترتیب به جریمه سنگینی به خاطر این تخلف رانندگی روبرو شده باشد.

برخی از اسطوره های منچستر یونایتد انتقادات تندی نسبت به ون بیساکا دارند و معتقدند که او در حد و اندازه های منچستر یونایتد نیست.

1470