سیدصالحی: هواداران پرسپولیس فراموش نکنند من طلبم را بخشیدم!

سیدصالحی: هواداران پرسپولیس فراموش نکنند من طلبم را بخشیدم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم شهرخودرو به انتقاد هواداران تیم پرسپولیس در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی سیدصالحی مدیر تیم شهرخودرو روز گذشته در گفت و گویی اعلام کرد برای اعاده حق هواداران شهر خودرو از پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کنیم اما این صحبت های سید صالحی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و در صفحات مجازی به شدت از او انتقاد کردند. سید صالحی در واکنش به این موضوع اظهار داشت: من یک سال در پرسپولیس بازی کردم و طلب 300 میلیونی ام را بخشیدم تا پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم نشود. نمی شود که من به دلیل یک سال بازی در پرسپولیس سکوت کنم و از حق تیم شهرخودرو دفاع نکنم.

او بار دیگر یاد آور شد: من وظیفه دارم از باشگاه شهرخودرو دفاع کنم و از فدراسیون فوتبال می خواهم که از باشگاه پرسپولیس درخواست کند تا بدهی اش به شهرخودرو را پرداخت کند. نمی شود که بازیکنان و مربیان خارجی حکم بگیرند و مطالباتشان پرداخت شود اما تیم های ایرانی اینگونه مظلوم واقع شوند. 

او ادامه داد: پنجره نقل و انتقالات باشگاه شهرخودرو به دلیل بدهی به مربی خارجی بسته بود و این در حالیست که ما بیشتر از دو سال است که از پرسپولیس طلب داریم اما یک رسانه به این موضوع نمی پردازد که چرا پرسپولیس پول شهرخودرو را نمی دهد.

9697