عکس؛ خوشحالی بامزه بازیکنان بارسلونا در تمرین و حرکت عجیب آلوز

عکس؛ خوشحالی بامزه بازیکنان بارسلونا در تمرین و حرکت عجیب آلوز

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بازی سختی مقابل سویا دارد و تمرینات خود برای این بازی را به طور فشرده ای برگزار می کند و باید دید که در نهایت در این بازی که چهارشنبه در ورزشگاه سانچز پیزخوان برگزار خواهد شد چه نتیجه ای خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بازی خود در این هفته از رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه سه بر دو الچه را شکست دهد و البته یک بازی دشوار داشت و کار سختی را در این بازی پشت سر گذاشت و نزدیک بود که کامبک بخورد و حساب کار از دستش در برود.

اما اکنون در تمرین امروز بارسلونا به نظر می رسد که این تیم روحیه بالایی دارد و در حال آماده سازی خود برای بازی مقابل سویا است به طوری که در عکس بامزه ای که منتشر شده می بینیم که بازیکنان بارسلونا به وجد آمده اند و در حال خوشحالی هستند و دنی آلوز هم با حرکتی عجیبی در مقابل سایر بازیکنان در حال زمین خوردن است. آلوز در تمرینات بارسلونا حضور دارد اما از ژانویه به طور رسمی می تواند برای بارسلونا به میدان برود و برای آبی و اناری ها بازی کند.

هواداران بارسلونا در حال حاضر از وضعیت این تیم راضی نیستند اما ژاوی در تلاش است تا بتواند روحیه ای خوب را به تیم خود تزریق کند.

1470