سیدعباسی: بعد از خوردن گل واکنش خوبی داشتیم/ قبل از بازی با استقلال در مورد نفر آخر تصمیم می‌گیریم

سیدعباسی: بعد از خوردن گل واکنش خوبی داشتیم/ قبل از بازی با استقلال در مورد نفر آخر تصمیم می‌گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بچه های ما بعد از خوردن گل خودشان را نباختند و اکنش خوبی نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، داود سید عباسی پس از پیروزی شهرخودرو مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اظهار داشت: شروع بازی خوب نبودیم و خیلی مشکل داشتیم. البته مقابل تیم های سخت کوش لیگ دسته اولی پیش بینی می‌کردیم که کارمان سخت باشد، اما از نیمه دوم تا وقت های اضافه تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: چیزی که ما را امیدوار کرد، واکنش بچه ها بعد از گلی که خوردند، بود. خودشان را نباختند و ادامه دادند. سعی کردیم با آرامش توپ را به جریان بیندازیم و از عمق و کناره ها به استقلال ضربه زدیم. چند توپ مان هم وارد دروازه نشد. وقتی شما موقعیت زیاد ایجاد می‌کنید این نشان می‌دهد که روند تیم خوب جلو می‌رود.

سرمربی شهرخودرو در مورد داوری گفت: گلایه ما از داور به خاطر از جریان افتادن مسابقه بود. بازی صحنه خاصی نداشت و بیشتر اعتراض ما مدیریت لحظه هایی بود که بازی از جریان می‌افتاد.

سید عباسی در مورد اینکه می‌توانید همین روند را مقابل استقلال داشته باشید، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. خط هافبک خوبی داریم و ما روی این فاکتور حساب می‌کنیم. 

وی در مورد اینکه آیا سلمان تاجدار مربی 90 ارومیه که روی سکوها نکات تاکتیکی را به نیمکت شما انتقال می‌داد، سمتی در شهرخودرو دارد یا خیر، عنوان کرد: او سرمربی 90 ارومیه است و فکر می‌کنم مشکل خورده و کسی که نکات را می‌گفت گرایلی بود. تاجدار هم کاپیتان و هم مربی بوده است، اما تحت قرارداد 90 ارومیه است و هنوز اتفاقی نیفتاده است که به ما بپیوندد. قبلا هم گفتم ما پیش از بازی با استقلال تصمیم قطعی را برای نفر آخر می‌گیریم.

سرمربی شهرخودرو گفت: تیم به استان خراسان رضوی نیاز دارد و تنهایی نمی‌توان کاری انجام داد. امیدوارم تعاملی شود تا همه دست به دست هم بدهیم و اینکه یک تنه جلو برویم، خیلی سخت است.

۴۱۵۴