هافبک جنجالی استقلال در جام حذفی احیا می‌شود؟

هافبک جنجالی استقلال در جام حذفی احیا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که قاسمی نژاد یکی از خریدهای پر سروصدای استقلال محسوب می‌شد و فرزاد مجیدی به دلیل استقلالی شدنش ادعا کرد تیمش دربی نقل و انتقالات را برنده شده ولی هنوز به اندازه کافی برای استقلال به میدان نرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، یکی از بازیکنان استقلال که پیش از شروع لیگ برتر انتظار می‌رفت جزو بازیکنان اصلی و تاثیر گذار این تیم در لیگ برتر بیست و یکم به شمار برود هافبک شمالی تیم استقلال بود که از باشگاه شهر خودرو و با جنجال‌های زیادی به استقلال پیوست.
امین قاسمی‌نژاد که در نیم فصل نقل و انتقالاتی زمستان سال ۹۹ در لیگ برتر بیستم از سوی فرهاد مجیدی کاندیدای پوشیدن پیراهن استقلال شده بود در پایان فصل گذشته و با جلب رضایت مسئولان باشگاه به تهران آمد تا استقلالی شود اما مدتی در خانه یکی از بازیکنان پرسپولیس زندگی کرد تا این شایعه مطرح شود که قاسمی‌نژاد می‌خواهد به پرسپولیس برود اما در نهایت او به استقلال پیوست.

قاسمی‌نژاد در ۱۰ هفته گذشته لیگ برتر تنها در هفت مسابقه به مدت ۲۰۶ دقیقه به میدان رفته و تنها در سه دیدار مقابل فجرسپاسی، نساجی مازندران و گل گهر سیرجان از ابتدا در ترکیب استقلال حضور یافته بود. گفته می‌شود فرهاد مجیدی قصد دارد در دیدار با نود ارومیه از امین قاسمی‌نژاد در ترکیب اصلی استقلال استفاده کند تا این بازیکن بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

قاسمی‌نژاد فصل گذشته با ۱۱ گل زده و ۲۳ بار حضور در ترکیب تیم شهر خودرو موثرترین بازیکن این تیم در فصل بیستم لیگ برتر بود اما در فصل جاری و در ترکیب تیم استقلال هنوز موفق به گلزنی نشده است و با میانگین تقریبی ۲۰ دقیقه حضور در هر بازی یکی از کم کارترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.