سیدعباسی: کوزین نیاید یک مربی ایرانی به کادر ما اضافه می‌شود/ تیم‌های ناشناخته در جام حذفی خطرناک هستند

سیدعباسی: کوزین نیاید یک مربی ایرانی به کادر ما اضافه می‌شود/ تیم‌های ناشناخته در جام حذفی خطرناک هستند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد، تیم‌های ناشناخته را در جام حذفی خطرناک توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، سیدداود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال ملاثانی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره در مشهد مقدس هستم. بازی‌های جام حذفی اسمش روی آن است و نتایجش مانند هندوانه دربسته است و تیم‌های ناشناخته خطرناک هستند. تیم‌هایی که در لیگ دسته اول بازی می‌کنند تیم‌های خوبی هستند و ما انتظار یک بازی سخت را داریم. بچه‌ها تقریباً آماده هستند و امیدوارم بازی خوب را مقابل استقلال ملاثانی به نمایش بگذاریم و با کسب نتیجه از زمین بیرون بیایم.

وی در ادامه در مورد سمت خود در تیم شهرخودرو گفت: سمتم در تیم شهرخودرو سرمربی است و طی صحبت با مدیران باشگاه قرار شد به‌عنوان سرمربی تیم معرفی شوم. البته قبلاً نیز توضیحاتی ارائه کردم که باعث سوءتفاهماتی شد و شاید من نتوانستم به خوبی حق مطلب را ادا کنم. قرار بود ما یک سرمربی خارجی را اضافه کنیم. گزینه اول و آخر ما نیز استفان کوزین بود و خود من طی چند مرحله با او صحبت کردم. از زمانی که با این مربی در تیم شهر خودرو بودم ارتباط نزدیکی با کوزین داشتم و یک سال و نیم است که با هم در ارتباط هستیم. آخرین بار چهار شب پیش با ایشان صحبت کردم و قرار بود تشریف بیاورد و در این صورت بنده افتخار داشتم در کنار ایشان باشم و به تیم کمک کنیم. از کوزین شناخت کافی دارم. او یک مربی کاملاً حرفه‌ای است و اگر نیایند نیز یک مربی ایرانی به جمع ما اضافه خواهند شد و من به‌عنوان سرمربی ادامه خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو با تأکید بر اینکه اختیار کادر فنی این تیم به صورت صد درصد در اختیار اوست، تصریح کرد: تمام تصمیمات فنی را همراه با همکارانم می‌گیرم و مسئولیت فنی بر عهده من است.

سیدعباسی درباره اهداف خود در تیم شهرخودرو هم خاطر نشان کرد: هر کمکی از دستم بر بیاید، انجام خواهم داد. دو سال در تیم ابومسلم بازی کردم و یک سال افتخار داشتم به‌عنوان مربی در کنار شهر خودرو باشم. سال گذشته نیز مدیراجرایی این تیم بودم. تنها سالی که از تیم خبر نداشتم، امسال بود. به واسطه دوستی نزدیک با رحمتی، ناصحی، سامره، نامداری، نوازی و بادامکی از احوالات تیم باخبر بودم و حتی وقتی شهرخودرو به تهران آمد دو جلسه در تمریناتش حاضر شدم و با دوستانم دیدار کردم. حتی پسر خواهرم را به‌عنوان دروازه‌بان به تمرینات تیم بردم تا باتجربه شود. امسال تا شب بازی با نساجی از شرایط تیم باخبر نبوده و حتی برخلاف سال‌های گذشته حتی یک بازی تیم را ندیده بودم. طی صحبت با حمیداوی در ابتدا سعی کردم ایشان را متقاعد کنم راه حل دیگری پیدا کند، اما موفق نشدم و ایشان مسئولیت را برعهده من قرار دادند. از مالک باشگاه خواستم مقدمات حضور کوزین را فراهم کنیم و ایشان موافقت کرد، اما به خاطر یکسری کارهای کوزین در ایتالیا، هنوز موفق نشده است به ما جواب قطعی بدهد.

سیدعباسی راجع به اینکه با توجه به مشکلات کوزین با باشگاه شهرخودرو بر سر مطالبات گذشته، انتظاری برای حضور این مربی دارد، گفت: نمی‌شود کتمان کرد که استفان یکسری مشکلات با تیم دارد، اما در حیطه وظایف من نیست و ورد نمی‌کنم در چه مرحله‌ای است. تا آنجایی که خبر دارم این مشکل هم هست، اما خود او نیز مشکلاتی دارد. باشگاه تمام تلاش خود را گذاشته تا مشکلات کوزین را حل کند و امیدوار هستیم چه بیاید یا نه، مشکلات او حل شود. تا بعد از بازی با استقلال ملاثانی و پیش از دیدار با استقلال تهران شرایط خود را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد دخالت‌ها در انتخاب ترکیب تیم شهرخودرو گفت: صد درصد این موضوع را تکذیب می‌کنم. مدیران تیم خودشان اینجا نیستند، اما خدای‌شان اینجاست. قسم می خورم هیچ دخالتی در کار فنی ندارند. تمام تصمیمات را با همکارانم می‌گیرم و مسئول مستقیم نتایج تیم تا روزی که هستم با من است. هنوز سنی ندارم و سابقه مربیگری ام مشخص است. از زمان فوتبالم تا حال حاضر شخصیتم به گونه‌ای است که تصمیمات را خودم می‌گیرم. با حمیداوی دوستی نزدکی دارم و همه نیز می‌دانند، اما تا شب بازی با نساجی حدود دو ماه و نیم حتی تلفنی نیز با حمیداوی صحبت نکرده بودم تا بخواهیم از روی ارتباط چنین تصمیمی بگیریم. ایشان نیز به خودشان اجازه نمی‌دهند به خاطر ارتباط نزدیک در کار فنی دخالت کنند.

۴۱۵۴