مربی استقلال ملاثانی: امیدوارم بازی با شهرخودرو شروع موفقیت های ما باشد

مربی استقلال ملاثانی: امیدوارم بازی با شهرخودرو شروع موفقیت های ما باشد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بازی فردا برای هردو تیم شهرخودرو و استقلال ملاثانی حائز اهمیت است.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو در جام حذفی اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در مشهد مقدس هستم و امیدوارم امام رضا (ع) پشتیبان تمام مردم ایران در این شرایط دشوار باشد.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی درخصوص بازی فردا تصریح کرد: دو تیم شهرخودرو و استقلال ملاثانی در لیگ نتیجه مورد انتظارشان را کسب نکرده اند. از همین رو بازی فردا برای هر دوتیم بسیار بااهمیت است و به دنبال پیروزی هستیم تا بتواند زمین ساز دیگر موفقیت‌ها در لیگ باشد.

وی درخصوص غایبین تیمش مقابل شهرخودرو تصریح کرد: هیچ گاه در نشست‌های خبری پیش از بازی در خصوص محرومین یا مصدومان تیم صحبت نمی‌کنیم و خدا را شاکرم که تیم برای فردا آماده است و انشاءالله برای شاد کردن مردم خوزستان با تمام وجود به میدان می‌رویم.

اشکش خاطرنشان کرد: جام حذفی بهترین جلوه‌گاه برای بازیکنان لیگ یک و دو است تا بتوانند خودشان را خوب نشان دهند و ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم و فردا با تمام وجود بازیکنان به دنبال اجرا کردن اهداف تاکتیکی که برایشان ترسیم کردیم هستند، برای مهم‌تر از جام حذفی لیگ است و امیدوارم سربلند از این آزمون بیرون آییم.

۴۱۵۴