مادر رونالدو: جورجینا حامی بزرگی برای پسرم است

مادر رونالدو: جورجینا حامی بزرگی برای پسرم است

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود شایعاتی که در مورد اختلاف میان دولورس مادر رونالدو و جورجینا نامزد این ستاره وجود داشت، در حال حاضر به نظر می رسد که رابطه آنها خیلی خوب است.

به گزارش فوتبالی، در سالهای اخیر شایعاتی در مورد عدم علاقه دولورس به جورجینا وجود داشت اما دولورس در مصاحبه با نشریه پرتغالی " ایمپرواول" همه این شایعات را رد کرد. دولورس 66 ساله گفت:" جورجینا دختر خوبی است و حامی بزرگی برای رونالدو است."

دولورس قرار است که به همراه برادر و خواهران رونالدو به منچستر سفر کند تا جشن کریسمس را کنار هم سپری کنند. دولورس به گفته خودش برخی از غذاهای محبوب کریستیانو را در مهمانی کریسمس خواهد پخت. دولورس در این باره گفت:" به هم هدیه می دهیم و برای هم جوک تعریف می کنیم. بعد از ظهر زیبایی خواهد بود. خدا را شکر، هر چیزی که می خواهم را دارم."

کریستیانو 36 ساله شاید برای سپری کردن تعطیلاتی کوتاه به زادگاهش در مادیرا برود. اگر کرونا اجازه بدهد، یونایتد قرار است که در روز نهم دی به مصاف برنلی برود که روز بعد از این بازی روز تولد مادر رونالدو خواهد بود. البته شیاطین سرخ در روز 13 دی بازی حساس دیگری مقابل ولورهمپتون خواهد داشت.

جورجینا و رونالدو اخیرا اعلام کردند که دوقلوهایشان که در راه هستند قرار است که دختر و پسر باشند و جنسیت متفاوتی دارند.

4125